Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 19 sierpnia 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Kochaj mnie'' w wykonaniu Romualda Lipko Band & Grzegorza Wilka.

 Lider legendarnej Budki Suflera oraz jeden z najbardziej znanych kompozytorów polskich przebojów - Romuald Lipko - zaprezentował nowy singiel swojego zespołu Romuald Lipko Band w wykonaniu Grzegorza Wilka. Utwór nosi tytuł „Kochaj mnie” i już można go usłyszeć w wielu rozgłośnych radiowych. Przebojowa piosenka zyskuje coraz większą popularność wśród słuchaczy i internautów. Autorem muzyki jest sam Romuald Lipko, a tekstu Grzegorz Wilk – znany z popularnych formatów telewizyjnych „Jaka to melodia?”, „Twoja twarz brzmi znajomo” oraz z własnych projektów solowych i występów pod pseudonimem artystycznym WOLF. Więcej info: KLIK

Jak Wam się podoba?

     Gdy dokoła świat w zamęcie
Do szuflady chowam zdjęcie
Kiedy śmiałaś się do łez

Nie oglądam go
Bo nie muszę
Jest w pamięci
Targa dusze
Sprawia, że powrócić chce

Do chwil o których tak mówiłaś cicho
Że, mogą wiecznie trwać
Do słów, których nie chciał czas wymazać
Nadal chce ciągle ci je powtarzać

Kochaj mnie
Tak jak wtedy, kiedy przy mnie byłaś
Kochaj mnie Bo niezapomniana każda chwila
Kochaj mnie
Wtedy blisko, tak daleko teraz
Kochaj mnie
Kochaj,
Czas bez ciebie jest nie do zniesienia

Półki rozrzuconych książek
I w półmroku się pogrążam
Chciałem wiedzieć, no to wiem
Życie zagracone trochę
Co posprzątam
To z powrotem wracam do tych naszych miejsc

Do chwil o których tak mówiłaś cicho
Że, mogą wiecznie trwać
Do słów, których nie chciał czas wymazać
Nadal chce ciągle ci je powtarzać

Kochaj mnie
Tak jak wtedy, kiedy przy mnie byłaś
Kochaj mnie
Bo niezapomniana każda chwila
Kochaj mnie
Wtedy blisko, tak daleko teraz
Kochaj mnie
Kochaj,
Czas bez ciebie jest nie do zniesienia

Kochaj mnie,
Niech ten ogień nas na popiół spali
Kochaj mnie,
To co było może znów się zdarzyć,
Kochaj mnie,
To co złe niech idzie w zapomnienie,
Kochaj mnie, kochaj mnie
Takie jedno mam marzenie
Kochaj mnie ,
Kochaj mnie
Kochaj,

Kochaj mnie
Tak jak wtedy, kiedy przy mnie byłaś
Kochaj mnie
Bo niezapomniana każda chwila
Kochaj mnie
Wtedy blisko, tak daleko teraz
Kochaj mnie
Kochaj,
Czas bez ciebie jest nie do zniesienia

Kochaj mnie,
Niech ten ogień nas na popiół spali
Kochaj mnie,
To co było może znów się zdarzyć,
Kochaj mnie,
To co złe niech idzie w zapomnienie,
Kochaj mnie, kochaj mnie
Takie jedno mam marzenie
Kochaj mnie.

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka z klimatem, a nie to co teraz o cyckach, du..ch itp. A muzyka na jedno kopyto. Kiedyś to były piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, a wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna piosenka, a Grzegorza kojarzę właśnie z Jaka to melodia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha a jutro, czyli 20 sierpnia Grzegorz Wilk wystąpi na Dniach Inowłodza jako nasza gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna piosenka, do tego ma ciekawy tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :)
    Lubie polską muzykę, więc Grzegorza Wilka znam :)
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga który prowadzę wspólnie z Kasią :)
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  8. mm jakoś o miłości piosenki mnie mdlą ostatnio ha ha

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna piosenka. Urzekła mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...