Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 8 sierpnia 2017

WYNIKI KONKURSU: Konie - moja miłość

Moi Drodzy,
 
 Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać ''Koń, który mnie wybrał'' Susan Richards [recenzja - KLIK]
 
 Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Miałam przeogromny dylemat z wyborem laureatów, ponieważ wszystkie Wasze zgłoszenia zasługują na uwagę. Ostatecznie zdecydowałam, że nagrodzę jedno zdjęcie oraz jedno zgłoszenie tekstowe, które najbardziej przypadło mi do gustu.

Hanna Smarzewska

 
Wercia
 
Najbardziej podobają mi się konie holenderskie, które są zaliczane do ras koni gorącokrwistych. Łączy mnie z nimi wiele wspólnego, ponieważ w moich żyłach również płynie gorąca krew. Ciągle pragnę nowych sukcesów i rozwoju. Konie holenderskie mi to umożliwiają, ponieważ cechują się wysokimi osiągnięciami w skokach przez przeszkody i ujeżdżaniu.

Lecz nie zapominam tutaj o samym stworzeniu, które darzę ogromnym uczuciem. Zwierzęta te mają w sobie to coś, co nieustannie zachwyca. Z każdym dniem odkrywam w koniach coś niezwykłego i wyjątkowego.



Gratuluję laureatom i proszę o kontakt mailowy.

14 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...