Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 23 sierpnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Spisek scenarzystów'' Wojciech Nerkowski - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Spisek scenarzystów'' Wojciecha Nerkowskiego.

..
 Zaskakująca i nieoczywista rozrywka, prawdziwa Superprodukcja!

Kryminalna komedia na najwyższym poziomie!


Producentka serialu kryminalnego, zwana przez współpracowników Palomą, popełnia samobójstwo. Dwójka scenarzystów nie wierzy w oficjalną wersję zdarzeń. Zbyt wiele osób z ekipy filmowej miało motyw, żeby ją zabić. Scenarzyści rozpoczynają prywatne śledztwo, w którym pomaga im znany aktor celebryta. Krok po kroku odsłaniają sieć powiązań w show-businessie, skrzętnie skrywane skandale i namiętności. Rzeczywistość miesza się bohaterom z serialową fikcją, a wszystko pół żartem, pół serio. Policja nie traktuje ich poważnie, do czasu aż w ekipie serialu dochodzi do kolejnego morderstwa.

Czy trójka detektywów amatorów okaże się skuteczniejsza od policji?


Premiera: 30.08.2017



Recenzja po premierze. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

26 komentarzy:

  1. Gratuluję. Czuję, że powieść może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta książka. Narazie czekam na konkursy.
    http://kochaneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję, bo książka bardzo, ale to bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Może powstać z tego połączenia całkiem dobra historia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Jestem ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ją już na półce i czeka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo ciekawie :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu :). Książka zapowiada się interesująco i coś czuje, że jest dla mnie idealna :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kryminały z lekką nutką komedii - oj tak, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:) I czekam na Twoją opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio widzę tą książkę wszędzie. Instagram jest jej pełen. Czuje się zaintrygowana, więc być może po nią sięgnę :) Serdeczeni gratuluję patronatu!

    http://zofiawkrainieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Krysiu gratuluję kolejnego patronatu.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję patronatu :)
    Książkę być może przeczytam. Na razie wstrzymam się z podejmowaniem tej decyzji i... poczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje jak zawsze :D Ciekawi mnie opis fabuły i tak intryga - czy w czasie lektury uda się przewidzieć finał historii?
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  16. W show- biznesie sprawki tez mogą być ciemne, jestem ciekawa recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  17. A co z tą recenzją? Miała być niebawem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z powodów zdrowotnych recenzja ukaże się z dużym opóźnieniem, za co najmocniej przepraszam.

      Usuń
    2. Jasne, rozumiem. To dużo zdrowia! :-)

      Usuń
    3. Dziękuję za zrozumienie. Przyda się pozytywna energia oj, przyda.
      Dodam, że recenzja najprawdopodobniej ukaże się pod koniec tego tygodnia.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...