Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 25 sierpnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Najlepszy powód, by żyć'' Augusta Docher

Miło mi poinformować, że zostałam ambasadorką książki "Najlepszy powód, by żyć'' Augusty Docher.
  27 września księgarniach pojawi się "Najlepszy powód, by żyć'' Augusty Docher (pseudonim literacki Beaty Majewskiej) - polskiej pisarki, która zadebiutowała powieścią pt. "Eperu" I tomem trylogii o Wędrowcach. W 2016 roku ukazał się tom II cyklu pt. Habbatum. Opublikowała także powieść obyczajowo-erotyczną ,,Anatomia uległości'' oraz komedię romantyczną: ,,Konkurs na żonę'' oraz ,,Bilet do szczęścia''. Mama i żona, mieszka w urokliwej miejscowości na południu Polski. Kocha podróże, spotkania z czytelnikami i dobrą lekturę. 

Opis fabuły:


Wszystko trwało ułamek sekundy. Błysk ognia i nagle jestem w ognistej kuli. Dociera do mnie, że się palę. Jestem żywą ludzką pochodnią.

Dominika budzi się po kilku dniach.
Wie, że to był wypadek, a ukochany ojciec wcale nie chciał jej zabić.
Teraz, kiedy on jest w więzieniu, ona leży w szpitalu i walczy o życie.
Chociaż właściwie, to inni walczą za nią, ponieważ ona się już poddała.
Ale to, co miało być końcem, okazuje się być początkiem… 

Przewrotny los stawia na jej drodze ambitnego młodego lekarza, który dostrzega w niej coś więcej niż tylko pacjentkę. Gdy on będzie leczył jej ciało, jego brat Marcel, czarna owca szanowanej rodziny, spróbuje uleczyć jej duszę.
Tylko czy to jest w ogóle możliwe? Czy pęknięte serce potrafi jeszcze kochać?
I czy ktoś, kto ma tyle powodów, by się zabić, odnajdzie ten jeden, by żyć?
 

Ruszyła przedsprzedaż! Promocyjna cena obowiązuje do dnia premiery 👍 KLIKNIJ I ZAMÓW
 
Polecam również oficjalną stronę autorki, gdzie znajdziecie wszelkie informacje dotyczące jej twórczości, spotkań itp. KLIK  



Recenzja w okolicach premiery. Będzie też konkurs :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

27 komentarzy:

  1. Słyszałam różne opinie o poprzednich książkach tej autorki, ale szczerze mówiąc ta pozycja mnie zaciekawiła :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zainteresowana tą książką i to bardzo :)
    Pozdrawiam :)
    Jednocześnie chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Od dziś mój blog dostępny jest pod adresem:
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu ;) Nie słyszałam o tej autorce. Na pewno po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Mam nadzieję, ze uda mi się przeczytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś się skuszę na tę pozycję. W końcu do premiery jeszcze ponad miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka do siebie przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Krysiu. Mam tę książkę w planach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowo zapowiada się dla mnie interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka czeka już na mojej półce - jestem ciekawa, jakie wrażenie wywrze na mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi interesująco, okładka przyciąga. Czekam na konkurs i gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie się zapowiada, przy następnym zamawianiu książek koniecznie muszę ją kupić 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka mi sie podoba.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładka skojarzyła mi się z "Gwiazd naszych wina". Gratuluję i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie skończyłam czytać i po raz kolejny się nie zawiodłam na tej autorce. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką chęcią sięgnę po tę lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawi mnie Twoja opinia o tej książce. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję patronatu, książkę mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znając poprzednie książki Docher można być pewnym, że "Najlepszy powód, by żyć" będzie ciekawą lekturą. A w dodatku idealną na jesienne wieczory. Dlatego gorąco polecamy i zachęcamy do czytania! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...