Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 15 sierpnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Kandydat na ojca'' Susan Elizabeth Phillips - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,'Kandydat na ojca'' Susan Elizabeth Phillips.


Jane Darlington od dziecka zapowiadała się na geniusza. I jak każdy mały geniusz była potwornie samotna.

Teraz ma trzydzieści cztery lata, oszałamiającą urodę i doktorat z fizyki. I nadal jest sama. Desperacko pragnie dziecka, ale nie chce się z nikim wiązać. I nie chce, żeby jej dziecko miało takie same problemy jak ona. A to znaczy, że tata nie może być zbyt inteligentny... Lucy potrzebuje kogoś niezbyt bystrego, niezbyt wykształconego, za to dobrze zbudowanego. I wybiera idealnie! Przynajmniej tak się jej wydaje…

 Premiera: 17.08.2017
 


Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

15 komentarzy:

  1. Lubię komedie romantyczne S.E.Phillips. ,,Kandydata na ojca" czytałam już dosyć dawno temu, jeszcze w poprzednim wydaniu. Przy okazji nowego może sobie odświeżę tę powieść. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca fabuła. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej książce i mam ogromną chęć ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawe, ale w samej okładce coś mi nie gra - wydaje się nienaturalna. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Okładka jest kompletnie nietrafiona. Sztuczna i bez polotu, nad czym ogromnie ubolewam, bo sama fabuła naprawdę świetna.

      Usuń
    2. A już myślałam, że to tylko mi coś wiecznie nie pasuje. W takim razie jeszcze mocniej czekam na recenzję :)

      Usuń
  5. Interesująca fabuła. Chętnie bym ją przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tematyka książki nie odbiega od rzeczywistości. Coraz więcęj osób przedkłada karierę nad rodzinę. Obecnie jest modne dojrzałe macierzyństwo czyli pierwsze dziecko koło 40-ki, gdy już dorobimy się domu z ogródkiem, supersamochodu itd.
    Książka zapowiada się ciekawie, gdyby nie opinie innych,nie zwróciłabym uwagi na nią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluj patronatu :). Fabuła zapowiada się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Autorki nie znam, ale pomysł na fabułę bardzo mi się spodobał. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu i czekam na Twoją recenzję Krysiu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...