Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 20 sierpnia 2017

KONKURS: Kolaż okładek

Moi Drodzy,

Mam dla Was do wygrania 2 egzemplarze książki ,,Zostań ze mną, Karolino'' Aliny Białowąs [recenzja - KLIK]
 
 Zadanie konkursowe:

 Wybierz ze swojej domowej biblioteczki dowolne tytuły książek, z których ułożysz jakieś interesujące zdanie.
  Dla przykładu: ,,Zostań ze mną, Karolino'' - ,,Już na zawsze''.


Najciekawsze (moim zdaniem) ''połączenie okładek'' zostanie nagrodzone egzemplarzem książki ,,Zostań ze mną, Karolino''.
 
  Fotkę z kolażu okładek książek proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl

  __


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Replika.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy nadesłać swoje autorskie zdjęcie na którym będzie widniał kolaż okładek książek, których tytuły ułożą się w jakieś interesujące zdanie.
4. Konkurs trwa od 20 sierpnia 2017 roku do 25 sierpnia 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 27 sierpnia 2017 roku.
6. Nagrodą są 2x
''Zostań ze mną, Karolino'' Aliny Białowąs.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

23 komentarze:

  1. Ale fajny pomysł na konkurs! Może się skuszę! :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie jak zawsze ciekawych pomysłów na kreatywne konkursu nie brakuje :-) świetny pomysł z pewnością się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia :) Jak zwykle pomysłowy konkurs :D Brawo za kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny konkurs, na pewno wezmę udział i prześlę maila z kolażem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na konkurs. Kolaż wysłany :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gdzie Twój dom, Telemachu?" - " Na zakręcie".
    Pierwsza książka jest autorstwa Adama Bahdaj, a druga Nicholas'a Sparks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdj również już wysłałam Ale z innego maila jak coś.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Poleciała moja propozycja :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super konkurs, z pewnością wezmę udział :) ale mam jedno pytanie: czy można połączyć więcej niż dwie okładki na jednym zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Ja tylko dla przykładu zestawiłam dwie okładki.
      Tymczasem Wy możecie dobierać ile tylko chcecie :) Warunek - musi być z tego ułożone JEDNO ciekawe i sensowne zdanie :)

      Usuń
  9. Ciekawy konkurs! Pomyślę nad odpowiedzią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłane :)
    Świetny konkurs!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłane :) Świetnie się bawilam szukając i stwierdzm, że mam zdecydowanie za mało książek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż normalnie poszperałam na wszystkich półkach w domu :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...