Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 19 sierpnia 2017

WYNIKI KONKURSU: Symbol mojej duszy

Moi Drodzy,
 
 Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym do wygrania były 3 egzemplarze książki ''Ostrze czerwonej kredki'' - Carol Wyer [recenzja: KLIK].
 
 Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Wasze wspaniale symbole są najlepszym dowodem na to, że macie bardzo bogatą, różnorodną duszę. Oto moje typy:
 
 Martyna Carlli z bloga czytaj-i-mysl.blogspot.com
 Motyl symbolizuje przemianę, dlatego jest symbolem mojej duszy. Ciągle walczę by się na nowo odrodzić i wytępić demoniczny pierwiastek, który zrodził się z traumatycznych przeżyć.

💋💋💋💋

 Ola F
 Na symbol mojej duszy składa się połączenie 3 innych symboli: odwróconego trójkąta - wody, pokazujący jak ważną rolę w moim życiu pełni ten żywioł, symbol astronomiczny Neptuna, również nawiązujący w pewnym stopniu do wody, ale i do mojej bezgranicznej miłości do gwiazd i wszechświata, oraz mój znak zodiaku - wodnik, dokładnie charakteryzujący moją osobę.
 
 💋💋💋💋
 
Weronika F.

💋💋💋💋
 
Wszystkim laureatom serdecznie gratuluję!

15 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...