Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 26 sierpnia 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Jesteś moim aniołem'' Damiana Holeckiego.

Damian Holecki, polski piosenkarz, kompozytor, pianista i autor tekstów. Zdobywca dwóch złotych płyt. Urodził się w Mysłowicach na Śląsku i już od dziecka uczył się gry na pianinie. Dorastał otoczony muzyką – jego ojciec grał w lokalnym zespole na harmonijce ustnej, a wujek na fortepianie. Artysta ukończył liceum zawodowe w rodzinnym mieście. Studiował na wydziale Wokalno-Aktorskim oraz na wydziale Muzyki Rozrywkowej na Akademii Muzycznej w Katowicach. Więcej info: KLIK


16 komentarzy:

  1. Do tej pory nie znałam tej piosenki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, chyba wcześniej już gdzieś słyszałam ten utwór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej piosenki wcześniej. Korzy mi się z klimatem wesel, pierwszych tańców itp. To piosenka dla zakochanych, dla młodych małonków. Zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej piosenki, choć słyszałam inne piosenki Damiana Holeckiego. Zgadzam się z Anne18, że kojarzy się z klimatem tańców, wesel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam tej piosenki wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam, a bardzo lubię takie klimaty: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej piosenki, ale jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wokalistę kojarzę, piosenki nie, czyli standard u mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...