Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 12 października 2014

Wyniki konkursu z poziomkami

 ***

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, w którym do wygrania była książka "Gdy zakwitną poziomki" Agnieszki Walczak-Chojeckiej.


Otrzymałam wiele życzeń do złotej rybki, ale reguły konkursu niestety są nieubłagane, dlatego magiczna rybeńka uległa tylko dwóm osobom, a są to: 

Zosia Samosia :)
Są rzeczy w życiu niemożliwe, takie które bez względu na wszystko nigdy się nie wydarzą. Moim marzeniem jest w końcu mieć potomka i właśnie o to poprosiłabym rybkę. O małą istotę, która będzie do mnie podobna, której będę obserwowała każdy ruch i pierwszym słowem jakie wypowie będzie "mama" :)

O co bym poprosiła?
O niekończące się słońce, które rozświetlało by ludzkie marzenia do czerwoności - tak, by każdy o wschodzie wiedział, do czego dąży.
Moim drugim życzeniem byłaby woda - źródełko czystości - która pozwoliłaby mi każdego dnia spłukać z siebie wszystko co złego zrobiłam.
Natomiast, gdyby rybka miała jeszcze siłę i chęci, poprosiłabym ją o szepczący wiatr - bym nigdy nie zapomniała, że komuś na mnie zależy i dla tego kogoś żyję.

***
Nagrodzonym serdecznie gratuluje i mam nadzieję, że wasze marzenia wkrótce się urzeczywistnią!
 cyrysia

31 komentarzy:

  1. Ja również przyłączam się do gratulacji ;) i życzę spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, tak bardzo dziękuję za wyróżnienie, tak bardzo się cieszę :) I oczywiście gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Cudowne życzenia, z chęcią sama bym się do nich dołączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom. A wszystkim nam życzę spełnienia marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, świetny pomysł z tym źródełkiem czystości :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się cieszę!!! :D
    Po prostu marzyła mi się ta książka!!! :D
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, dziewczyny! Niech się spełni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;) Mam nadzieję, że rybka będzie dla Was dobra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobała mi się druga odpowiedź - w fajny sposób poetycka. Gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dziewczynom spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...