Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 6 maja 2016

ZAPOWIEDŹ: Piętno Midasa - Agnieszka Lingas-Łoniewska

10 czerwca 2016 roku, nakładem wydawnictwa Novae Res, pojawi się kolejna powieść Agnieszki Lingas-Łoniewskiej zatytułowana ,,Piętno Midasa''. 

~~ * ~~

Miałam przyjemność przedpremierowo przeczytać tę książkę i napisać do niej rekomendację.  Dziękuję autorce za ten zaszczyt
 




Opis fabuły

Brudne podwórka wrocławskiego Trójkąta Bermudzkiego... Chłopak, który urodził się w niewłaściwej rodzinie i człowiek, który dał mu szansę. Tylko… na co?
 
Jakub Rojalski, zabójczo przystojny pasjonat fotografii, podczas przyjęcia weselnego poznaje inspektor Karolinę Linde, szefową wydziału śledczego wrocławskiej policji. Kobieta jest sfrustrowana i przemęczona, ponieważ dochodzenie w sprawie płatnego zabójcy utknęło w martwym punkcie, tymczasem Midas uśmierca kolejne ofiary. Wbrew woli obojga jednorazowy incydent powoli zamienia się w romans, a Jakub uświadamia sobie, że nie potrafi dłużej żyć, tłumiąc w sobie wszelkie emocje. Jednocześnie w jego życiu pojawia się Anka, magister farmacji i maltretowana żona gangstera, marząca o zemście na mężu. Któregoś dnia okazuje się, że Jakub potrafi jej pomóc…

Jestem Midas. Do widzenia.
Karma to suka.
 

Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 

Skusicie się?

31 komentarzy:

  1. Gratulacje, Krysiu:) Twój sukces mnie cieszy, ale do tej autorki nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szkoda, że nie możesz przekonać się do twórczości A.Lingas-Łoniewskiej. Ale jak to mówią- nic na siłę.

      Usuń
  2. Gratuluję kolejnej rekomendacji na okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka już za mną, recenzja na blogu i ... to kolejna mega książka autorki! polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twoją recenzje i widzę, że mamy podobne odczucia :)

      Usuń
  4. Wielkie gratulacje! Wspaniała rekomendacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rekomendacji, a książka zapowiada się interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A książkę polecam. Bardzo nietypowa lektura ;)

      Usuń
  6. To ja czekam na konkursy! Chciałabym przeczytać tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już czytałam :D Świetna książka

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory czytałam tylko jedną książkę tej autorki. Jednak mam wielką ochotę przeczytać każdą kolejną :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgnij koniecznie po ,,Piętno Midasa''. Na pewno się nie zawiedziesz.

      Usuń
  9. Książka jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rekomendacji! Na premierę czekam z niecierpliwością gdyż będzie to moje pierwsze spotkanie z twórczością pani Agnieszki:) Zarys fabuły brzmi bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Bardzo się cieszę, że masz zamiar poznać twórczość autorki. Na pewno się nie rozczarujesz.

      Usuń
  11. Czekam, bo w końcu mój przedział wiekowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twórczość autorki poznaję obecnie dzięki Twojej akcji Book Tour, ale już wiem, że po "Piętno Midasa" sięgnę z przyjemnością. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  13. Brzmi bardzo intrygująco. I zachęcająco zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Okładka przyciąga mój wzrok. Ciekawi mnie jej zawartość.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...