Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 11 maja 2016

ZAPOWIEDŹ: ,,Nasze kiedyś'' Natalia Jagiełło-Dąbrowska

 Kochani, 
 
30 maja odbędzie się premiera książki ,,Nasze kiedyś'' Natalii Jagiełło-Dąbrowskiej.
Miałam przyjemność przeczytać tę powieść przedpremierowo i napisać rekomendację na okładkę. 
Dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka za ten zaszczyt.
 
   Opis fabuły:

Julia, młoda Polka, mieszka i pracuje w Londynie. Wszystkie troski i sukcesy dzieli ze swoją najlepszą przyjaciółką Sammy. Dziewczyny, chcąc odpocząć od zgiełku miasta i pracy, postanawiają zrobić sobie wakacje. Ich wybór pada na słoneczną Majorkę. Hotel Oasis, do którego przybywają, wydaje się strzałem w dziesiątkę. Jednak już podczas pierwszego spaceru Julia dostaje piłką w twarz od nieznajomego… I od tej pory wydarzenia zaczynają się toczyć bardzo szybko. Julia co rusz wpada na tajemniczego Hectora, który jednocześnie ją odpycha i przyciąga. Między dwojgiem młodych zaczyna się rodzić fascynacja i pożądanie…
~~ * ~~

Skusicie się? Gorąco polecam!

Zapraszam również do polubienia fanpage autorki: klik 

44 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. Nie wiem jak innym, ale mi podoba się okładka :) Gratuluję rekomendacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również podoba się okładka, a fabuła jeszcze bardziej :) Polecam.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  2. Gratuluję rekomendacji :)
    A Ciebie Krysiu zapraszam - u mnie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i za zaproszenie na konkurs :)

      Usuń
  3. Sprawia zachęcające wrażenie :) Gratuluję rekomendacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Myślę, że się nie rozczarujesz.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  4. Gratuluję rekomendacji :). A książka mnie ciekawi, więc może kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A książkę polecam, moim zdaniem jest świetna.

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że opis zaciekawił mnie już kiedy widziałam tę książkę w zapowiedziach w wydawnictwie. Może być ciekawa i na pewno to coś co lubię.
    Gratuluję rekomendacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do tej lektury. Myślę, że przypadnie Ci do gustu.
      I dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  6. Gratuluję rekomendacji! Zapowiada się ciekawa lektura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Zapewniam, że jest to ciekawa, emocjonująca powieść. Polecam!

      Usuń
  7. Nic tylko pogratulować, książka ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. I polecam ,,Nasze kiedyś''. Świetna lektura dla romantycznych dusz :)

      Usuń
  8. Gratuluję rekomendacji ;) No i nie sposób się nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. I cieszę się ogromnie, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie.

      Usuń
  9. Ty zawsze mnie kusisz :) Zakochana jestem w takich powieściach, ale czasami robię przerwę na krwawe fabuły. Skończę z kryminałami i poszukam coś ckliwego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kusić :) Ja też uwielbiam takie romantyczne powieści o miłości, dlatego gorąco polecam ,,Nasze kiedyś''.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Gratuluję wyróżnienia, super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie! Koniecznie muszę zdobyć swój egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Życzę owocnego polowania ;)

      Usuń
  12. Czuję się zainteresowana. Już sam opis fabuły wydaje się w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rekomendacji;) okładka mi się bardzo spodobała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Mnie również okładka urzeka :)

      Usuń
  14. Gratulacje :) Ciekawa jestem tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. I polecam ,,Nasze kiedyś''. Według mnie warto.

      Usuń
  15. Gratuluję rekomendacji :)

    Myślę, że kiedyś poszukam tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się lekko wakacyjne i romantycznie. Z przyjemnością przeczytam :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam jednym tchem. Po prostu super. Kiedy kolejna część?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy się pisze, ale pojawi się nie prędzej niż w przyszłym roku.

      Usuń
    2. Ponawiam pytanie poprzedników, wiadomo kiedy druga czesc?

      Usuń
    3. Wszystko zależy od wydawnictwa Zysk i S-ka. Niestety na razie milczą w sprawie wydania drugiego tomu.

      Usuń
  18. kiedy część druga ????????????

    OdpowiedzUsuń
  19. FAJNA KSIĄŻKA TYLKO DŁUGO BĘDZIEMY CZEKAĆ NA 2 CZĘŚĆ ???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi tom już jest w wydawnictwie i czeka na redakcję i korektę. Jak będzie coś więcej wiadomo, to na pewno dam znać :)

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...