Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 15 maja 2016

ZAPOWIEDŹ: Nie pozwól mi odejść. Ella i Micha - Jessica Sorensen

Moi Drodzy,
13 czerwca br. odbędzie się premiera najnowszej powieści Jessici Sorensen zatytułowana ,,Nie pozwól mi odejść. Ella i Micha''.

Miałam przyjemność przedpremierowo poznać tę książkę i napisać rekomendację na okładkę. 
Dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka za ten zaszczyt.

Opis fabuły:

Ella i Micha przyjaźnią się od dzieciństwa. Ale jedna tragiczna noc przekreśla ich przyjaźń i na zawsze zmienia życie...
 
Ella kiedyś była niepokorna i zadziorna, choć miała serce na dłoni. Jednak kiedy wyjechała na studia, zostawiła wszystko za sobą. Zamieniła się w osobę, która postępuje zgodnie z regułami, trzyma fason i ukrywa swoje problemy. Ale nadchodzą wakacje, a ona nie ma gdzie się podziać, więc musi wracać do domu…
 
Ella obawia się, że to, co starała się tak mocno ukryć znów ujrzy światło dzienne, tym bardziej, że Micha mieszka tuż obok. Jeśli spróbuje wywabić z ukrycia jej dawne ja, trudno będzie się mu oprzeć. Micha jest seksowny, pewny siebie i jak nikt inny potrafi trafić do serca Elli. Wie o niej wszystko, włącznie z najmroczniejszymi sekretami. Twardo postanawia odzyskać swoją najlepszą przyjaciółkę i dziewczynę, którą kocha. Bez względu na wszystko…

Skusicie się?

52 komentarze:

  1. Książki polecane przez Ciebie zawsze mogę brać w ciemno, więc niecierpliwie będę oczekiwać premiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będzie okazja, to sie skuszę. Zasłużone gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci, aby ta okazja szybko się trafiła :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  3. Nie wiem, jak Ty na to wszystko znajdujesz czas. :)
    Gratuluję. O książce oczywiście pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem. Może gdzieś mam jakiegoś klona, choć o tym nie wiem ;)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje. I oczywiście polecam powyższą powieść.

      Usuń
  4. Intryguje mnie ta książka, na pewno będę jej szukać na półkach w księgarniach :D
    Pozdrawiam cieplutko i Gratuluje patronatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam serdecznie do zapoznania się z ,,Nie pozwól mi odejść''. Naprawdę warto.
      Również pozdrawiam i dziękuję za gratulacje.

      Usuń
  5. Bardzo chętnie bym się skusiła :).
    Gratuluję rekomendacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, a nie pożałujesz.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  6. Zazdroszczę :) Opis ciekawy więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się całkiem obiecująco. Gratuluję rekomendacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że fabuła jest niezwykle ciekawa. Polecam.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  8. O matko, matko, matko! Cudownie! Świetna autorka!
    Gratuluję takiego wyróżnienia, zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to świetna autorka :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje ♥

      Usuń
  9. Poczekam na pierwsze recenzje, ale zapowiada się ciekawie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie już niebawem, ale już teraz mogę zdradzić, że naprawdę warto.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  10. Serdecznie gratuluję. Jestem pewna, że przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Też jestem przekonana, że powieść przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  11. Przeważnie czytam, to co polecasz! ale zawsze mam rezerwę więc poczekam również na pierwsze opinię:) Pozdrawiam Cię serdecznie i gratulacje rekomendacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło - dziękuję ♥
      A recenzja będzie już niebawem. I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawie, wyczekuję recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już jest, bliżej premiery ją opublikuję.

      Usuń
  13. Jak zwykle zachęcasz po mistrzowsku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooooo.... Szok!!!! Nawet nie wyobrażasz sobie jakie czuję szczęście na widok Twojego posta :D Uwielbiam Sorensen! Czekam ze zniecierpliwieniem :D
    Pozdrawiam i gratuluje rekomendacji :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie, bo ja też uwielbiam Sorensen :)
      Również pozdrawiam i dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  15. Po pierwsze, brzydka okładka. Po drugie, okropny, niezapadający w pamięć tytuł. Dobrze, że pisałaś o tek książce i ją rekomendujesz, bo bez tego, nawet nie zwróciłabym uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się okładka podoba. Jest tak subtelna, ma coś w sobie. Tytuł też nie jest zły, tylko niepotrzebnie wstawili imiona bohaterów, to akurat mnie razi w oczy.

      Usuń
  16. Okładka ciekawa, tak dużo błękitu to ja lubię. Gratuluję takiego wyróżnienia i czekam na recenzje i na książkę rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również kolorystyka okładki się podoba.
      Dziękuję ślicznie a nadesłane gratulacje. Recenzja będzie w okolicach premiery, gdyż takie dostałam wytyczne ;)

      Usuń
  17. Gratuluję rekomendacji! O autorce słyszałam wiele dobrego, więc przymierzam się do tego tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. I serdecznie zachęcam do poznania twórczości Sorensen, bo moim zdaniem warto.

      Usuń
  18. Książka wydaje się być naprawdę ciekawa i bardzo lubię pozycje z taką fabułą więc pewnie się skuszę a poza tym okładka jest prześliczna :)
    Gratuluję ci rekomendacji jest świetna :)
    PS Czytam twojego bloga od paru miesięcy i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Zawsze jak napiszesz recenzję jakiejś książki to od razu mam ochotę ją kupić no i mamy taki sam gust jeśli chodzi rodzaje książek :) :)
    Pozdrawiam Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem fabuła jest bardzo ciekawa i wciągająca. Jestem niemal pewna, że przypadnie Ci do gustu. Okładka też śliczna :)
      Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje i miłe słowa uznania.

      PS. Ogromnie się cieszę, że od kilku miesięcy odwiedzasz mojego bloga i podczytujesz moje posty. Nawet nie wiesz, jak wielką mi to sprawia radość. Przytulam cię wirtualnie. (http://pl.memgenerator.pl/mem-image/tak-bardzio-mocnio-przytulam-cie).

      Pozdrawiam cieplutko i ściskam gorąco :)

      Usuń
  19. Dziwne imię ten Micha...

    Jak to mnie, zaintrygował ten sekret i tragiczna noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również nie odpowiada to imię. Bardziej pasuje mi do dziewczyny :)

      Ale najważniejsza jest fabuła, a tutaj emocji i tajemnic nie brakuje. Polecam.

      Usuń
  20. U Ciebie jak zawsze mega ciekawe zapowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być w miarę na bieżąco z nowościami :)

      Usuń
  21. O kurcze! Opis mega interesujący! :D
    k-jak-ksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyhaczyłam Ją dziś na Allegro po promocji, w przyszłym tygodniu będę czytać to cudo.
    Jessica Sorensen to moja ulubiona autorka, mam nadzieję się nie zawieść!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...