Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 13 maja 2016

,,Nikt się nie spodziewał'' Joanny Doroty Bujak pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Nikt się nie spodziewał'' Joanny Doroty Bujak.

~~ * ~~

Podwarszawskie miasteczko i nowo powstałe osiedle domów jednorodzinnych. Kiedy Iwona z mężem i dwójką synów przeprowadzili się na Brzozowy Zaułek z nadzieją na odnalezienie ciszy i spokoju, nie wiedzieli, jak bardzo zmieni się ich życie.

Iwona szybko zaprzyjaźnia się z nowymi sąsiadkami, poznaje szczegóły życia osiedla i zwyczaje rodem z amerykańskich seriali. Szybko okazuje się, że życiem rządzą zazdrość, romanse i zdrady, a przynajmniej plotki o nich. Dziewczyny wciąż pakują się w kłopoty, a barwne intrygi nie mają końca. Nikt nie dziwi się nawet, co w ogrodzie Iwony robi krowa. Do tego tajemnicza starsza pani Puchaczowa, która mieszka na końcu ulicy i… mroczne znalezisko. Brzozowy Zaułek odkrywa coraz więcej tajemnic, przez które nic już nie będzie takie, jakie się wydaje…



Premiera 2 czerwca!

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

35 komentarzy:

  1. Jasne że tak ,jak tylko będzie konkurs z przyjemnością się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie średnio mnie interesuje, ale poczekam na Twój wpis. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może moja recenzja bardziej Cię przekona ;)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  3. Gratuluję kolejnego patronatu! Nie znam żadnej książki autorki, (wiem że napisała kilka thrillerów), a na tę książkę chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Osobiście znam prawie wszystkie powieści autorki i z czystym sumieniem mogę je polecić.

      Usuń
  4. Porównanie do seriali amerykańskich sprawiło, że zapragnęłam poznać tę historię.

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mało znam seriali amerykańskich, dlatego to porównanie nic mi nie mówi :) Ale w każdym razie polecam gorąco powyższą pozycję, gdyż naprawdę warto.
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  5. Ależ ty masz magnez na patronaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym przeczytać. Lubię takie książki. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam serdecznie. Moim zdaniem naprawdę warto.
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  7. Gratuluję patronatu! Książka zapowiada się naprawdę ciekawie, aż mam ochotę po nią sięgnąć :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. I zachęcam gorąco do powyższej lektury. Będzie ciekawie i emocjonująco ;)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  8. Czekam na twoją recenzję. Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rekomendacji i czekam na recenzję; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Recenzja ukaże się w okolicach premiery.

      Usuń
  10. Gratulacje:)
    Na pewno będę chciała przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie.

      Usuń
  11. Haha! Ale się uśmiałam!! Gdyby usunąć cudzysłów, to wyjdzie niezła gra słów :D:D:D A patronatu bardzo Ci gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie zostawiłam cudzysłów, żeby uniknąć zabawnej gry słów :)
      I dziękuję serdecznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  12. Gratuluję patronatu :)
    Na pewno będę wypatrywać recenzji tej książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Recenzja będzie już niebawem :)

      Usuń
  13. Z opisu wygląda trochę na takie polskie "Gotowe na wszystko" (które, swoją drogą, uwielbiam) ;)
    Gratuluję patronatu! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ogromnie ciekawa tej lektury :) Gratuluję ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja sobie tę powieść odpuszczę jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kolejnego patronatu! :D Jeśli pod Twoimi skrzydłami, to pewnie sięgnę, bo choć klimat nie całkiem przeze mnie lubiany, to dzięki Tobie udaje mi się wyłapać perełki :)
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję patronatu,
    Krowa w ogrodzie- to będzie się rzecz niespotykana działa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powieść raczej do mnie nie przemówi, więc podziękuję, ale gratuluję patronatu medialnego! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...