Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 12 maja 2016

LISTA Book Tour z książką ,,Noc perseidów'' Edyty Świętek.


Zasady Book Tour:

1. Kolejność zgłoszenia wpływa na kolejność na liście oczekujących.
(Jednocześnie proszę o kontakt na maila: kryniame@wp.pl, w celu przekazania swoich danych do wysyłki).

2. W ciągu maksymalnie 13 dni od otrzymania książki proszę opublikować swoją recenzję na blogu oraz w jednej, dowolnie wybranej przez siebie księgarni internetowej np. Empik, Matras, Selkar itp.

W swojej recenzji proszę uwzględnić frazę „Book Tour”, wstawić link do regulaminu akcji  i umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich osób.

3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką - Cyrysią, by otrzymać dane adresowe kolejnego uczestnika. Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi z powrotem do Edyty Świętek, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jej fanpage'u. 


5. Można również w książce zaznaczyć swoją ''obecność'' np.  podkreśl swoje ulubione cytaty, napisać pozdrowienia dla autorki itp.


 Życzę wszystkim niezapomnianej lektury :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii na temat mojej powieści :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również cieszę się bardzo i dziękuję! :) Nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jak się innym książka spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego czytania i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy można jeszcze dołączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista już niestety zamknięta. I tak autorka w drodze wyjątku zgodziła się na dodatkowe 3 osoby, gdyż początkowo miało być tylko 10 uczestników.
      Ale niebawem będzie konkurs z tą książką, więc zapraszam :)

      Usuń
  6. Ale super! Gapa ze mnie. Przegapiłam wynikie. Dobrze, że masz mój adres! :-) Bardzo się cieszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Gapa ze mnie. Przegapiłam wynikie. Dobrze, że masz mój adres! :-) Bardzo się cieszę :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...