"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 20 maja 2016

WYNIKI KONKURSU: Wypowiedz życzenie do spadającej gwiazdy *

 Moi Drodzy,
 
  naszedł czas, by ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać:
  ,,Noc Perseidów''  Edyty Świętek oraz sympatyczny upominek od firmy Bellodesign.pl, czyli bransoletka "spadająca gwiazda" :) 


Bardzo dziękuję za tak liczny udział w konkursie. 
Ogromnie mnie wzruszyły Wasze prośby wypowiadane do spadającej gwiazdy. 
 Wszystkim i każdemu z osobna życzę spełnienia marzeń! 

  Niestety tylko jedną osobę mogę nagrodzić, dlatego kierując się podszeptami serca postanowiłam wybrać wypowiedź ... sonia.dalka91



 Od spadającej gwiazdki chciałabym dostać przyjaciela - takiego prawdziwego, który byłby niecodziennym cudem, z którym mogłabym rozmawiać o tęsknotach i nadziejach, obawach, marzeniach i miłości, przy którym nie musiałabym kontrolować myśli ani słów i u którego mogłabym liczyć na zrozumienie, szczerość i wsparcie bez względu na wszystko...

                                  ~~ * ~~

Przesyłam promienie pozytywnej energii, by to marzenie stało się rzeczywistością. 

Pozdrawiam cieplutko - Cyrysia

14 komentarzy:

  1. Piękne :) gratuluję :) baardzo zasłużona wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę spełnienia tego marzenia zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo!
    Mam nadzieję, że to marzenie się spełni!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Piękne marzenie, i w dzisiejszych czasach bardzo w cenie, niech się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę wspaniałych wrażeń

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie gratulacje. :)
    Ja również trzymam kciuki aby Wasze marzenia się spełniły. :)

    Pozdrawiam
    Sonia

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...