Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 22 maja 2016

KONKURS: Krótkie słowa - kilka znaczeń

Kochani,
  
mam dla Was konkurs, w którym można wygrać:
 
Tylko ty - Federico Moccia.
   Zadanie konkursowe: 
Czasami jakieś krótkie słowa są symbolem różnych treści, znaczeń i emocji. Wszystko zależy od kontekstu, w jakim zostają użyte.
Waszym zadaniem jest napisać na kartce: TYLKO TY, ale w taki sposób, bym od razu poznała znaczenie Waszego przekazu. Może to być wyznanie miłosne, wyraz oskarżenia, krzyk tęsknoty, złowrogi anonim etc.

  Zdjęcia swoich prac proszę przesłać na maila: kryniame@wp.pl

   ~~ * ~~

 Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę dwóch laureatów, którzy otrzymają jeszcze ciepły egzemplarz ,,Szczęścia na wagę''.
 __
 
  Będzie mi miło, jeśli:

         - zostaniesz obserwatorem mojego bloga

         - polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie :)
- See more at: http://cyrysia.blogspot.com/2016/04/konkurs-peen-szczescia.html#sthash.9roe4qXV.dpuf

 Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę dwóch, a może nawet trzech laureatów, którzy otrzymają
''Tylko ty'' Federico Moccia.''.

 __

  Będzie mi miło, jeśli:

         - zostaniesz obserwatorem mojego bloga
         - polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie :)
 
Do dzieła!!! Naprawdę warto!!!
 
 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród jest
wydawnictwo Muza.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest napisanie na kartce słowa: TYLKO TY w wybranej przez siebie symbolice, i podesłanie ''dowodu'' swojej pracy na maila organizatora konkursu.
4. Konkurs trwa od 22 maja 2016 roku do 28 maja 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 31 maja 2016 roku.
6. Nagrodą są dwa/trzy egzemplarze ''Tylko ty'' Federico Moccia
.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy, którzy podpiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szczęścia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślę. Może się zgłoszę. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział. moja siostra, która uczy się włoskiego marzy o tej książce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział;)
    Lubie fp na facebooku i obserwuje bloga jako Patrycja Fornal
    Udostępniam baner https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1108093879246720&id=100001383551992
    Zdjęcie wysłane na e-maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani, dostałam już kilka zgłoszeń, ale zauważyłam, że wiele osób nie rozumie zadania konkursowego.
    Należy na kartce napisać słowo: TYLKO TY, ale w różnym znaczeniu np. jako wyznanie miłosne - można wtedy zdobić pojedyncze literki serduszkami, albo jako niepokojący anonim np. wyciąć z gazety literki i ułożyć z nich napis - TYLKO TY.
    Możliwości są naprawdę nieograniczone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest jeszcze trochę czasu, więc może uda mi się coś wysłać :)

    Mam jeszcze pytanie (jak zwykle :D), czy to musi być koniecznie napis na kartce, a my własnoręcznie mamy go ozdobić, czy można to zrobić w programie graficznym? Pytam dla upewnienia się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zrobić w programie graficznym. Nie ma żadnych przeciwwskazań, choć przyznam, że własnoręczne napisy będę oceniać odrobinę wyżej ;)

      Usuń
  9. :D Zgłaszam się ;-)
    Email: jo7@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. "Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest napisanie dedykacji dla bliskiej ci osoby. Mam pytanie"... O co chodzi z tą dedykacją??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie zwracać uwagi na ten podpunkt regulaminu, gdyż dotyczył on poprzedniego konkursu z książką ,,Tylko ty''. Zapomniałam go po prostu usunąć. Ale już naprawiłam błąd :)

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...