"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 17 maja 2016

WYNIKI KONKURSU: Zabierz mnie na majówkę!

Moi Drodzy,
 
  naszedł czas, by ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać zestaw książek „Złodziejka marzeń” i „To się da!” autorstwa Anny Sakowicz wraz z autografem i dedykacją!
 
Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za nadesłane prace. Przyznam, że miałam problem z wytypowaniem zwycięskiego zdjęcia, ponieważ dwie fotki szczególnie przypadły mi do gustu. Na szczęście z pomocą przyszła mi Pani Anna Sakowicz, która znalazła idealne rozwiązanie :) Autorki obu wytypowanych przeze mnie prac otrzymają nagrodę. Pierwsza otrzyma nagrodę główną, druga dostanie nagrodę pocieszenia. Przechodzę zatem do meritum. 
 
Laureatem I miejsca zostaje: Aga (Śnieżynka), która otrzymuje zestaw książek „Złodziejka marzeń” i „To się da!” autorstwa Anny Sakowicz wraz z autografem i dedykacją!




~~ * ~~

Drugie miejsce zdobywa: Beata Kandzia, która otrzymuje ,,Złodziejkę marzeń''

Beata Kandzia


Gratulacje!!!

12 komentarzy:

  1. Gratuluję zaczytanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, brawo! Aż mi się przypomniało jak będąc dzieckiem miałam żółwia. Wbrew pozorom to całkiem nieprzewidywalne zwierzaki.

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprzewidywalne, czasem złośliwe i niezwykle inteligentne :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Wspaniałe zdjęcia! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściary :) Gratulacje!
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) ! Miło przeczytać o takiej niespodziance w ten pochmurny, zimny wtorek.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beata Kandzia- serdeczne gratulacje :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) I bardzo dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...