Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 25 maja 2016

ZAPOWIEDŹ: ,,Nie do wiary!'' Zuzanna Jędrzejewska pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ,,Nie do wiary!'' Zuzanny Jędrzejewskiej.
 
~~ * ~~
 
 Chińskie przysłowie ostrzega, by uważać o czym się marzy, bo marzenia mogą się spełnić.

 
  Eufrozyna Maliniak, dla przyjaciół Zoey, wrażliwa nauczycielka po trzydziestce, nie ma szczęścia w miłości. W przeszłości zraniona, nie potrafi zaufać, choć wciąż skrycie marzy o księciu z bajki. Za namową przyjaciółki Alicji w sylwestrową noc wykrzykuje światu swoje największe marzenie.

Od tej chwili w życiu Zoey zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki na jej drodze jeden po drugim pojawiają się mężczyźni ze snów…


Pytanie, czy są to tylko dobre sny? Czy marzenie Zoey się spełni? Czy uwolni się od przeszłości i pozwoli samej sobie zakochać się bez pamięci?


Skrząca się humorem, pełna barwnych postaci i nieoczekiwanych zwrotów akcji opowieść o poszukiwaniu szczęścia.


Nie do wiary, jak życie potrafi zaskakiwać, szczególnie w miłości!


Premiera: 15 czerwca!
 
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

37 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    Wpadająca w oko okładka, ciekawy opis - może być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Mnie również okładka bardzo się podoba, ale najlepsza jest fabuła :) Polecam!

      Usuń
  2. Gratuluję. Zapowiada się niecodziennie, myślę, że bardziej spodobałaby się Paulinie. Czekam na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że książka przypadnie do gustu i Tobie i Paulinie:) Polecam.

      Usuń
  3. Gratuluję:)
    Najpierw przeczytam Twoją recenzję i wtedy zdecyduję, czy dam jej szansę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Recenzja będzie prawdopodobnie w okolicach premiery.

      Usuń
  4. Gratuluję:)
    Coś mi się zdaje że książka trafi w 100% w mój gust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Też mi się wydaje, że książka bardzo Ci się spodoba.

      Usuń
  5. Gratuluję patronatu, w sumie mogłabym przeczytać książkę :)
    Uważać trzeba gdy spełniają się życzenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A książkę polecam. Myślę, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  6. Jeszcze żadna książka z serii z babeczką mnie nie zawiodła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co rusz nowy patronat :) Szczerze Ci gratuluję i oczywiście życzę wielu nowych :) A samą powieścią oczywiście jestem zainteresowana :) Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i życzenia.
      I bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Na pewno się nie zawiedziesz.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. O spełnianiu marzeń czytałam ostatnio w "nocy Perseidów", tę powieść też chciałabym poznać.
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw bardzo podobny do ,,Nocy Perseidów'', ale jednak fabuła nieco inna. Polecam przekonać się o tym osobiście.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  9. Gratuluję serdecznie.
    Nie wiem jak to się dzieje ale wszystkie książki nad którymi obejmujesz patronat ja chcę przeczytać. Tym razem jest tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Na pewno się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  10. Książka przypomina mi jeden film, który niedawno miał swoją premierę, ale niestety nie pamiętam tytułu. Opis mnie nie zainteresował, choć nie mówię, że jest zły, ale mimo wszystko to chyba nie dla mnie książka. Ale kto wie, może kiedyś po nią sięgnę z czystej ciekawości. Gratuluję serdecznie patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pamiętasz tytułu, bo chętnie obejrzałabym film, który ma zbliżoną fabułę do powyższej książki :)
      Mam nadzieję, że mimo wszystko skusisz się na ,,Nie do wiary''. Moim zdaniem warto.
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
    2. Jak tylko sobie przypomnę tytuł filmu, to na pewno dam znać :)

      Usuń
  11. Gratuluję kolejnego patronatu, ale książka raczej nie trafi na moją listę "must read", bo wspomniana lista jest już zbyt wypełniona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Na książka mam wielką ochotę już teraz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa okładka :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję patronatu! Ciekawa opinia.
    Jestem ciekawa tej książki, tym bardziej,że jestem marzycielką :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i chętnie zapoznam się z recenzją. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję patronatu! Niezły wyczyn :)

    A u mnie reaktywacja po czterech latach. Jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna okładka, a i książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. replica bags bangkok hermes replica handbags q1y87w0l44 replica bags chicago replica bags vancouver have a peek at this website v1l14r5x26 replica bags china free shipping official source p3s86m3j50 replica gucci replica bags delhi

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...