Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 26 maja 2018

KONKURS: ŻYCZĘ CI MAMO...

Moi Drodzy,

Dziś jest Dzień Matki. Zrób mamie niespodziankę i zamieść życzenia na łamach mojego bloga wyjątkowe życzenia z okazji jej święta. Mile widziane też Wasze zdjęcia ukochanych mam :)

Trzy najciekawsze teksty zostaną nagrodzony egzemplarzami książki ,,Cała w fiołkach'' Agnieszki Olejnik. 

Zgłoszenia proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl wraz z dopiskiem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych celem ogłoszenia wyników konkursu tj. podanie mojego imienia, nazwiska w przypadku wygranej.

_____

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego 
bloga 
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród są wydawnictwa Czwarta Strona.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do organizatorki konkursu życzenia dla swojej mamy.
4. Konkurs trwa od 26 maja 2018 roku do 26 maja 2018 roku do godz. 16.00
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 26 maja 2018 roku ok. godz. 20.00
6. Nagrodą są 3 egzemplarze powieści ,,Cała w fiołkach'' Agnieszki Olejnik.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na nieodpłatne upowszechnianie, publikację prac w dowolnej formie (wraz z danymi osobowymi autorów).

9 komentarzy:

  1. Warto lecz do mojej już nie dotrze żaden post niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jest bliżej Ciebie niż myślisz. Dlatego warto wyrazić jej co czujesz - zrzucić z siebie ukrytą tęsknotę, miłość i wdzięczność.

      Usuń
  2. Szybki i ciekawy konkurs. Zdjęcia nie mam, ale życzenia przesłane.
    Paulina H.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zyczenia wysłane 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłane, późno ale wysłane :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...