Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 30 marca 2016

KONKURS: Bez słów

Kochani,
 
dziś jest premiera powieści:

 Z tej okazji mam dla Was konkurs.
 
  Pokaż w formie zdjęcia lub wiersza swoje emocje (strach, wściekłość, zakłopotanie, zaskoczenie, radość, miłość, smutek etc).
 
Najlepsza fotka/wiersz zostanie nagrodzona książką ''Bez słów''.


Mój mail: kryniame@wp.pl


 Do dzieła!
 
 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest
wydawnictwo Otwarte.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest ukazanie w formie zdjęcia lub wiersza swoich emocji.
4. Konkurs trwa od 30 marca 2016 roku do 5 kwietnia 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 7 kwietnia.
6. Nagrodą jest jeden egzemplarz ''Bez słów'' Mia Sheridan
.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy, którzy podpiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
 

38 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Może coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pewien pomysł, teraz trzeba go zrealizować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udzial ;)
    Obserwuję jako Joanna Zieleniecka
    jzieleniecka@interia.pl

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, zwłaszcza z tymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Licząc gwiazdy na niebie
    czekam na Ciebie.
    I z ostatnią pojawisz się Ty.
    Taki wymarzony i wyśniony.
    przez chwilę wydajesz się wyimaginowany
    lecz taki prawdziwy.
    Przez wszystkich ignorowany.
    Po chwili lęk straszliwy,
    że odejdziesz jak cień...
    niestały, ulotny.
    Nastanie dzień, a Ty znikniesz.

    Wrócisz po czasie i ucałujesz mnie.
    Ja z bólem odrzucę Cię
    odejdę z łzą w oku,
    nawet nie odwrócę się
    i będę patrzeć zawsze z boku.
    Biorę udział;)
    Obserwuje jako Patrycja Fornal
    E-mail patyszkaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuję jak wrócę do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowy konkurs. Uczestnikom życzę kreatywności :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłości naszej grzesznej
    rozerwą nas sępy.
    Rozedrą na kawałki
    dwa
    w ogniu piekielnym.
    Jednością nie będziemy
    mogli stać się nigdy.
    Mów do mnie szeptem cichym,
    niech nie usłyszy sęp
    miłości naszej grzesznej.

    Katarzyna.boron@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wszystkim powodzenia. ;)
    Buziaki. ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Odpowiedź:

    Moje ciało jest tutaj - a dusza - daleko
    Ja - po części rozdarta istota
    To Ty sprawiłeś, że jestem kaleką
    To wszystko to Twoja robota

    Po głowie mi chodzą o Tobie marzenia
    Wokół Ciebie wszystko się kręci
    Cudowne chwile i chwil tych wspomnienia
    Dość!
    Proszę odejdź z mojej pamięci

    Moje serce jest z dala ode mnie
    Ono ciągle i wszędzie Cię szuka
    By wróciło do mnie proszę nadaremnie
    Ono chce Ciebie - mnie nie szuka...

    gabolek000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :D
    Wysłałam prace na E-mail
    Życzę wszystkim Powodzenia
    e-mail mój: dominikastarzyk97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Nieboskłon"

    Niebieskłon zaczyna odpływać w dal,
    jego szarość już od dawna wskazuje brak lepszego jutra.
    Żyję otoczona ludźmi,
    niepotrafiącymi oddychać pełną piersią.
    Już nawet nie pamiętam,
    od kiedy sama zaczęłam tonąć w tych mętnych głębinach.
    Pragnę zaczerpnąć powietrza.
    Ale cały świat.
    Tego dnia.
    Wystąpił przeciwko mnie.
    To miejsce mnie przytłacza,
    nie istnieje nawet cień nadziei.
    Spędzam życie w mroku i
    nawet jeśli mogłabym pozbyć się całego smutku,
    jestem jak tonący bez deski ratunku.
    Bez mojego mroku przestałabym być sobą.
    Przestałabym czuć Ciebie.
    Chcę wypłynąć i zacząć oddychać,
    jednak tamtej nocy nie mogłem znieść,
    przeszywającego mnie uczucia samotności.
    Morze łez było cichym wyznaniem miłości.
    Pragnę iść do przodu i nie zatrzymywać się z byle powodu.
    Wystarczy mi mała łyżeczka szczęścia;
    chcę podzielić się nią z TOBĄ.
    Proszę pozwól mi nie oglądć się za siebie
    i dopilnuj by już nigdy nie pochłonęła mnie
    ta mroczna otchłań.
    Wybierz razem ze mną.
    Wybierz by żyć.

    Email: madzia1800@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się! :)
    bohaterkatragiczna@gmail.com

    "Ty - muzyka, ale w muzyczne tony
    Wsłuchana toniesz w rozterce okrutnej.
    Czemu Ty kochasz wszystko, co jest smutne,
    Czemu z radością witasz ból szalony?
    Gdzież utajona przyczyna tej męki?
    Czy nie dlatego serce smutkiem strute,
    Że harmonijnie zespolone dźwięki
    Dla samotności Twojej brzmią wyrzutem?
    Słuchaj, jak struny, w jeden akord zgodny
    Łącząc się, pięknie, melodyjnie grają.
    Jak gdyby matka, ojciec i syn młody
    O swej szczęśliwej jedności śpiewają.

    Mówi nam zgodna owych strun muzyka,
    Że równa śmierci droga samotnika." — William Szekspir

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Praca wysłana
    powerless251298@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Spójrz na mnie oczami złymi
    ukaż swą złość w pożodze krwi
    zburz porządek ład i spokój
    przytul..

    Dłonią dotknij twarzy
    niech drży i pali z gorąca
    obudź duszę nieczystą
    pocałuj...

    Pokaż to co planujesz
    cały zarys ucieczki od tu i teraz
    w krainę grzechu i uciech
    chce poczuć oddech na szyi
    zaczaruj...

    Odkrywaj tajemnice nieznane dla innych
    napawaj się zapachem
    smakuj wolno i niecierpliwie zarazem
    dotykaj...

    Dotykaj tam gdzie skóra czysta i naga
    nie ukażę prawy ukrytej
    odejdź...

    Popatrz na mnie z oddali
    cała niewinna i stęskniona
    za Twoimi czarami
    odnajdę Cię w ciemności
    czekaj...

    Napawaj zmysły i obudź ciało senne
    niech obudzi się z krzykiem
    w tajemnicy przed samym sobą
    daj poczuć co czujesz w duszy
    kochaj...

    Pokaż to co wolno widzieć tylko mnie
    strach niepewność niepokój
    zaufaj mi choć raz i nie bój się
    tańcz...

    Zgłasza się Hania A
    Hanku104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział!
    Patrycja Kuchta (Patka)
    patrycja.kuchta.uk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział!
    Patrycja Waniek
    patrycja.dorotka@gmail.com

    Twarz to maska, obierana na potrzeby własnego przedstawienia.
    Zmieniana przez radości, żale, smutki...
    Rozciągana przez uśmiechy, wydrążana przez łzy.
    Żywa maska.
    Jednak Twoja twarz wciąż jest dla mnie taka sama:
    wyrozumiała i pełna radości.
    Bądź taka zawsze, dziękuję Ci, mamo.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział z przyjemnością!
    obserwuję jako Aniela M
    zdjęcie wysłane na podany adres e-mail

    mój adres mejlowy: nadamagdamus@gmail.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział :)
    Wysłałam pracę na e-mail
    mój e-mail aga_warcholek@interia.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)

    Odpowiedź:
    Za dnia uśmiech, podczas nocy płacz,
    I tak całe życie spędzić mam.

    e-mail: desarrii@gmail.com

    Chciałam krótko i na temat. Mam nadzieję, że się udało :) Pisać nie umiem, ale raz się żyje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!


    Dzisiaj rano się zbudziłam
    i przez okno zobaczyłam.
    Pełno śniegu napadało,
    całe auto zasypało.
    Miałam jechać do doktora,
    wczoraj byłam bardzo chora,
    chyba nigdzie nie pojadę,
    bo odśnieżyć nie da radę.
    Zresztą śniegu wciąż przybywa,
    ukochany nie przypływa.
    Jakby tego było mało,
    nie wiem czy się coś nie stało.
    Miał przypłynąć swoją łódką,
    chociaż trasę miał niekrótką.
    Nagle dzwonek się odzywa,
    mój kochany wnet przybywa.
    Bukiet kwiatów otrzymałam,
    aż się rozpłakałam,
    tyle stresu dziś przeżyłam,
    ale w piecu napaliłam.
    Trochę zła na niego byłam,
    smutne oczy otworzyłam.
    Wtedy on mnie pocałował
    i za wszystko podziękował,
    teraz jestem wniebowzięta,
    całą buzią uśmiechnięta.


    wrobel.g89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się! :D
    Mój wiersz:
    Patrz człowieku prosty
    Oto psychopata.
    Uważasz się za lepszego,
    lecz niewiele Ci brakuje do jego świata.

    Cienka granica pomiędzy normalnością
    i nienawiścią.
    Ta druga tej pierwszej siostrą.
    Ta pierwsza tej drugiej miłością.

    Patrz człowieku
    Oto psychopata.
    Nienawidzi z całego serca
    Twego pozornie pięknego świata.

    Uważasz go za chorego
    a to on widzi piękno prawdziwe.
    Piękno gwiazd. Piękno krwi.
    Lecz Ciebie nienawidzi.

    Uważasz go za zagrożenie.
    Chcesz zamknąć jak zwierzę.
    Masz rację człowieku.
    On chętnie się do Ciebie dobierze.

    Patrz człowieku prosty.
    Oto psychopata.
    Myślisz że jest gorszy,
    a tak naprawdę tylko on jest wart tego świata.

    Więc nienawidź go.
    Z całego serca.
    Naucz się nienawiści,
    Jak bezwzględny morderca.

    Naucz się nienawiści.
    Wpuść ją do swego serca.
    Poczuj się jak psychopata.
    Okryj się mrokiem jak krwiożerca.

    Patrz człowieku.
    Oto psychopata.
    Myślisz żeś inny od niego,
    A stanowisz jego brata.

    Mój E-mail: marta.t2000@gmail.com
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście się zgłaszam i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ‘Bez słów’

    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    jak się Ciebie wstydzę i boję.
    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    jak Ciebie kocham, chcę, wolę.

    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    jak się na Ciebie złoszczę.
    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    że Ciebie wychłoszczę.

    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    jak się przez Ciebie smucę.
    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    że melodię o Tobie nucę.

    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    jak na Twój widok się cieszę.
    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    że myślami o Tobie grzeszę.

    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    że mnie zaskakujesz.
    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    że beze mnie zwariujesz.

    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    że czuję się zakłopotana.
    Bez słów chcę Ci powiedzieć,
    że jestem Tobie pisana.

    Mój mail: jo7@spoko.pl
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział. Wysłałam pracę na e-maila.
    Mój e-mail to betty21@autograf.pl
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział :)
    e-mail nie.czytam@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo bym chciała tę książkę :)
    ula.aoki(małpka)gmail.com

    *bezradność pewnej pisarki*

    zrywam umowę o dzieło
    krzyczę jak krzyczeć
    szepczę jak czuć
    zrywam umowę - zlecenie
    rekonstruuję wyobraźnię
    na własne życzenie
    zrywam pakt z człowiekiem
    człowiek nie dotrzymuje słowa
    słowa latają w przestworzach
    zrywam z własnym założeniem
    że mam coś do powiedzenia
    ludzie potrafią tylko milczeć

    czy jest na sali lekarz
    lekarza lekarza mi potrzeba
    do odtworzenia emocji
    doktorze
    zapomniałam jak się pisze

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział:)
    kotecek9@vp.pl
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!

    Byłam kiedyś szczęśliwa
    Stałam się bardziej wrażliwa
    Radość gościła na mej twarzy
    Teraz wszystko ze smutkiem mi się kojarzy

    Czułam miłość całą sobą
    Teraz wściekłość jest mą „ozdobą”
    Każdego dnia boję się
    Gdzie los mnie zaniesie

    Pojawiasz się znikąd
    Przeszywa mnie prąd
    Dajesz mi nadzieję
    Tak bardzo na Twoim punkcie szaleję

    Gdy jestem komplementami obsypywana
    Czuję się lekko zakłopotana
    Udaję bardzo zaskoczoną
    Kiedy prosisz, bym została Twoją żoną

    I znów jestem szczęśliwa
    Gdy grajek nam przygrywa
    Już nie czuję do życia wstrętu
    Jestem wdzięczna za trochę zamętu

    mail: vicky-7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się. :)
    Zdjęcie wysłane na maila. :)
    Iza, po.zachodzie.slonca@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    Zdjęcie wysłałam na mail ;)
    Obserwuję jako Melisa Anonim
    Lubię na FB jako Małgorzata Bula
    melisa2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    Zdjęcie wysłałam na mail ;)
    mziarka@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cała dygoczę. Raz zaciskam zęby, raz przygryzam język.
    Czuję, że ze złości gotują mi się kości. Warczę na siebie i wszystkich mi bliskich, o czym pomyślę - wyobraźnią niszczę. Jestem zła, i krzyczę na cały świat, zdeptałam podłogę, tak wyżyć się mogę.

    Patrycja
    pejtale@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...