Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 3 marca 2016

ZAPOWIEDŹ: Zanim zrozumiem - Małgorzata Mroczkowska pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ,,Zanim zrozumiem'' Małgorzaty Mroczkowskiej.

Opis fabuły:
Czasami miłość stawia przed nami wielkie wyzwania…

Piotr i Joanna to młode małżeństwo, które połączył przypadek. On pochodzi z rodziny inteligenckiej, jest psychologiem i terapeutą. Ona wyjechała z małej miejscowości, żeby ukończyć studia w Warszawie. Z pozoru normalna relacja okazuje się jednak związkiem toksycznym, w której zazdrosna kobieta, skłócona z rodziną męża oraz własnymi bliskimi, pociąga za sznurki, sterując ich wspólnym życiem. Kadry z małżeńskiego życia przeplatają się z sesjami terapeutycznymi pacjentów Piotra, które ilustrują jego oddanie i zaangażowanie w pracę. Paradoksalnie, w myśl przysłowia, że szewc bez butów chodzi, w obliczu demonów własnej żony Piotr jest zupełnie bezbronny. Czy tlące się jeszcze wspomnienie dawnej miłości i namiętności wystarczy, by wspólnie wyjść na prostą i uleczyć zadane dotychczas rany?

  Premiera 16 marca! 

Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 

Krótki fragment na zachętę: klik

 Jesteście zainteresowani tym tytułem?

26 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu. Odnośnie zainteresowania - sama nie wiem. Poczekam najpierw na Twoją bliższą recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zainteresowałaś - myśle, ze ta ksiązka mi sie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kolejnego patronatu ;). Piękna okładka, jestem skłonna powiedzieć, że bardzo odbiega od innych polskich okładek. W pozytywnym sensie. Niestety opis mnie nie przekonuje, więc to pozycja raczej nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) jestem ciekawa tej kisążki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie czytałam książki o takiej tematyce :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo zainteresowana. Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu! :)
    Nie mogę się doczekać, aż książka trafi w moje ręce :). Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze na co zwróciłam uwagę przy tej zapowiedzi, to cudowna okładka. Ostatnim czasem mam wrażenie, że już nie ma brzydkich okładek. Przynajmniej ja ich nie widuję. Uwielbiam takie delikatne wzory na książkach. Gratuluję patronatu! A książką jestem jak najbardziej zainteresowana :)
    Pozdrawiam,
    swiat-pelen-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w okładce. Jest przecudna :)
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz gratuluję:)
    Okładka piękna, czekam na recenzję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalejesz z tymi patronatami. ;-) Gratuluję i czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu, a powieść zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję patronatu i czekam na Twoja recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu i oczywiście niecierpliwie czekam na Twoją recenzje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję się zainteresowana- małżeńskie życie kontra kadry z sesji terapeutycznych. A tak to jest, że u siebie pewnych rzeczy nie widzimy...

    Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie mało kiedy ciągnie do tego typu historii, ale poprzednia książka autorki bardzo mi się podobała, więc chętnie przeczytam też i ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Opis mnie mega zaciekawił, więc na pewno sięgnę po tą książkę. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam w planach, bo pierwsza książka autorki przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję kolejnego patronatu, książka zapowiada się całkiem, całkiem interesująco :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...