Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 30 marca 2016

ZAPOWIEDŹ: Miłość w spadku - Agnieszka Rusin - pod patronatem medialnym LŚC


  Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ,,Miłość w spadku'' - Agnieszki Rusin.

Data premiery: 6 kwietnia! 

Opis fabuły:

„Miłość w spadku” jest porywającą opowieścią o poszukiwaniu siebie i własnej drogi do szczęścia.

Marina to typowa współczesna 30-latka. Jej życie jest nudne i naznaczone rutyną. Ma pracę, której nie lubi i narzeczonego, który nie ma dla niej czasu. Ma matkę, która za wszelką cenę pragnie wydać ją bogato za mąż i ojca-pantoflarza. Ma marzenia, o które boi się zawalczyć…

W wyniku splotu różnych nieoczekiwanych wydarzeń dziewczyna opuszcza swoje małe miasteczko i zaczyna wszystko od nowa. Uczy się pokonywać przeciwności losu i mierzyć z własnymi słabościami. Jej wysiłki zostają nagrodzone – poznaje miłość swojego życia, która została jej zapisana… w spadku, ale czy wszystko ułoży się po jej myśli?
Romantyczna historia o sile marzeń i miłości na wyciągnięcie ręki.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

36 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnego sukcesu! Po książkę chyba sięgnę, brzmi kusząco i w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i gorąco zachęcam do lektury ,,Miłości w spadku''. Na pewno Ci się spodoba.

      Usuń
  2. Czuję, że bohaterka może być mi bardzo bliska. Przeczytam z chęcią i przy okazji gratuluję kolejnego patronatu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przeczytać ,,Miłość w spadku'', aby się przekonać, czy główna bohaterka faktycznie wzbudzi Twoją sympatię. Polecam i oczywiście dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  3. Gratuluję kolejnego patronatu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnego patronatu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Recenzja już napisana. Muszę tylko ją sprawdzić i na dniach opublikuję.

      Usuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie. Jak będę miała okazję, to na pewno przeczytam.
    Gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem książka jest bardzo ciekawa - polecam!
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  7. Z niecierpliwością będę wyczekiwać recenzji! :)
    Gratuluję patronatu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie już niebawem.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  8. Patronatu serdecznie gratuluję. fabuła mnie ciekawi, a nazwisko coś mi znane... chyba dziś moja mama przyniosła z biblioteki inną książkę tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Nazwisko jest Ci znane, ponieważ autorka napisała całkiem niedawno ,,Przypadkowe spotkanie''. Książka wydana w wydawnictwie Replika i też jej patronowałam :)

      Usuń
  9. Gratuluję. Tym razem jestem wyjątkowo zainteresowana tym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      I bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Myślę, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  10. Opis mnie zaciekawił, więc być może przeczytam. Gratuluję kolejnego patronatu. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Polecam gorąco.
      Dziękuję oczywiście za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  11. Brzmi fajnie, czekam na premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka jest rewelacyjna!! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka faktycznie ma coś w sobie :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  13. Cieszę się z Twojego sukcesu:)
    Zapowiedź mnie przekonuje, okładka jeszcze bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kolejnego sukcesu! Jesteś niesamowita!!
    A okładka cudna :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu :)

    O tak,zainteresowana jestem- lubię takie historie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kolejnego patronatu :) A opis brzmi ciekawie, czekam na Twoją recenzję :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj, jak najbardziej jestem zainteresowana tą książką. Wiem, że temat może wydawać się oklepany, bo przecież ten pomysł był już maglowany, ale mimo to zawsze fascynowały mnie nowe przygody osób, które odważyły się rzucić wszystko, żeby udać się za marzeniami :) Możliwe, że w tych osobach odnajduję siebie, bo sama zmieniłam nagle miasto, znajomych, całe życie – i w tym coś, o co dzisiejsi ludzie się boją najbardziej: pracę. Dam-wid przyjął mnie z otwartymi ramionami, podobnie jak moje nowe życie. Było mi ciężko i nie chciałam od nikogo pomocy, ale naprawdę – życie z zaciskaniem pasa, ale na swoim, jest dużo bardziej satysfakcjonujące :) I myślę, że właśnie dlatego tak dużo osób po książki o tej tematyce sięga. Lub też tkwią w zawieszeniu i się boją zrobić tego jednego, ważnego kroku. Ja zrobiłam i nie żałuję :)
    I gratulacje za patronat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie historie, mimo iż są to oklepany schemat. Podziwiam, że odważyłaś się na tak radykalne kroki i gratuluję, że się udało. Wierzę, że z czasem będzie jeszcze lepiej. Życzę dużo dobrego!
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje :)

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...