"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 29 marca 2016

WYNIKI KONKURSU: Swoje serce oddaj mi ♥

Kochani,

nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, w którym można było wygrać:

  
 Dziewczyna o kruchym sercu - Elżbiety Rodzeń.


Dziękuję za tak liczny udział w konkursie. Ogromnie doceniam Waszą pomysłowość i kreatywność. 
 
Miałam nie lada orzech do zgryzienia, ponieważ Wasze zdjęcia po prostu zjawiskowe!
 
Jednak po burzliwej naradzie z samą sobą postanowiłam nagrodzić:

Grażyna Wróbel
 
Katarzyna Boroń

Gratuluję!

20 komentarzy:

  1. Dziękuję :) strasznie się cieszę :) a koty dostaną dziś dodatkową porcję głaskania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocie serduszko! Urocze :D A pierwsze zdjęcie bardzo pomysłowe, nigdy bym nie wpadła na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koty, więc mogę być trochę nieobiektywna, ale naprawdę, naprawdę podoba mi się to drugie zdjęcie :)
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :) Strasznie się cieszę :)
    Gratuluję również drugiej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaki <3
    Gratuluję wygranej. Zdjęcie kotów cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie zapomniałam o tym konkursie :) Gratuluje zwycięzcą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczynią. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Zasłużone gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, podziwiam za kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla obu Pań:)
    Grażynko, naprawdę zjawiskowe zdjęcie i bardzo kreatywne!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...