Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 29 marca 2016

KONKURS: Znajdź w sobie wampira :)

Kochani,
  
mam dla Was wyjątkowy konkurs, w którym można wygrać jeden egzemplarz książki:


 Co zrobić, aby zawalczyć o nagrodę?

Wykaż się odwagą, wystylizuj się na wampira, zrób zdjęcie i wyślij do mnie na maila: kryniame@wp.pl 

Najlepsza stylizacja zostanie nagrodzona książką ''Raven''.

Dla ułatwienia - podpowiedź :)


  Do dzieła!
 
 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest
wydawnictwo Akurat. 
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest ucharakteryzowanie się na wampira i udokumentowanie swojej pracy.
4. Konkurs trwa od 29 marca 2016 roku do 3 kwietnia 2016 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 5 kwietnia 2016 roku.
6. Nagrodą jest jeden egzemplarz ''Raven''
Sylvain Reynard.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy, którzy podpiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

13 komentarzy:

  1. Ale fajny konkurs! W sam raz dla kobiet, można zaszaleć z makijażem :) Ja już Raven czytałam, ale zachęcam do wzięcia udziału :) I chętnie bym obejrzała potem te stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny konkurs, może wezmę udział. Powodzenia wszystkim wampirkom. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na konkurs... tylko szkoda, że trzeba malować.
    Nijak nie mam umiejętności plastycznych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć! Doczytałam!
      Trzeba siebie pomalować...
      (Zrozumiałam, że trzeba namalować na KARTCE) xD

      To i tak nie dla mnie, ale powodzenia!

      Usuń
  4. Powodzenia wampirzycom i wampirom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł na konkurs! Ciekawa jestem efektów. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Ja się postaram, ale na co dzień się nie maluję, więc pewnie mi nie wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ciekawe :-) ciekawa jestem wyników ale nie wiem jeszcze czy sama wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł na konkurs, życzę powodzenia wszystkim osobom biorącym w nim udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia. Zadanie bardzo kreatywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjj nie :D
    Ale konkurs jak zwykle bardzo kreatywny! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia :) świetny pomysł. Dużo bardziej podobają mi się takie, niż losowania :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...