Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 5 marca 2016

Konkurs - Polskie zombie w natarciu!

 Polskie zombie w natarciu!
 
Zapraszam na wyjątkowe wydarzenie: 
spotkanie z Robertem Cichowlasem i Łukaszem Radeckim, autorami książki Zombie.pl 
 
 
Spotkaniu towarzyszyć będzie konkurs na najlepszą charakteryzację zombie, zapraszam do wzięcia udziału, przewidziane są ciekawe nagrody.
 
 
10 marca, godz. 18:00
Księgarnia Zysk i S-ka Wydawnictwo
ul. Wielka 10
Poznań
 
Spotkanie poprowadzi Tomasz Nowak
 
 
 Może ktoś z Was się skusi?

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że do Poznania mam tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Poznania ode mnie spory kawałek :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, Zombie uwielbiam :D Szkoda, że nie po drodze mi do Poznania. Ja też z łódzkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do Poznania mam nawet blisko tylko czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobne akcje zawsze są intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To może być ciekawe wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka szkoda, że do Poznania mam setki kilometrów. Lubię twórczość obu Panów, więc miałabym niezłą rozrywkę :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...