"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 15 marca 2016

BOOK TOUR - ZAPISY: Szukając szczęścia - Aneta Krasińska

Mam dzisiaj dla blogerów niespodziankę.

Jako że LITERACKI ŚWIAT CYRYSI jest  patronem blogowym książki: 

  ''Szukając szczęścia'' Anety Krasińskiej, 

 przygotowałam dla blogerów Book Tour!


 Zasady:

1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 22 marca w komentarzach pod tym wpisem. W treści komentarza należy zamieścić adres swojego bloga oraz swój adres mailowy.

2. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących.

3. W ciągu maksymalnie 10 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję na swoim blogu, w tytule uwzględniając frazę „Book Tour”. W recenzji proszę umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich Recenzentów oraz linki do stron organizatorów: bloga organizatora - LITERACKI ŚWIAT CYRYSI - oraz fanpage'a Anety Krasińskiej.

4. Po przeczytaniu książki proszę skontaktować się z następną osobą z listy, aby otrzymać od niej adres pod który wyślecie książkę. 

5. Na koniec książka trafi z powrotem do autorki, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jej fanpage'u. 

Ale to nie koniec niespodzianek!

Ponieważ książka ,,Szukając szczęścia'' nie zostanie u Was na zawsze, wpadłam na pomysł, aby ''osłodzić'' tę stratę :) 

Wysyłając książkę kolejnemu uczestnikowi, włóżcie również do koperty inną (wybraną z Waszej domowej biblioteczki) książkę. Może to być jakiś egzemplarz recenzencki lub inna powieść, byle tylko nie była zniszczona. To będzie taki miły akcent :) 

Oczywiście recenzować macie jedynie ,,Szukając szczęścia''. Druga książka będzie prezentem:)
Podoba Wam się moja propozycja?


 CZAS START!!!

27 komentarzy:

  1. Ja się zgłaszam jak najbardziej, ale wyrażam ogromne chęci bycia ostatnią :D Zawsze jestem pierwsza :(
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/
    wiktoriaczytarazemzwami@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się cieszyć, że będziesz pierwsza :) Ty także dostaniesz (oprócz ,,Szukając szczęścia'')dodatkową książkę od autorki w prezencie. Nikt nie będzie pokrzywdzony, już o to zadbałam :)

      Usuń
  2. Jeśli się zalicza fanpejdżowy blog to jestem chętna
    https://www.facebook.com/BookParadisee/?ref=bookmarks
    mój e-mail natalia6202@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł bardzo fajny, choć jednak nie wezmę udziału. Może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    tajemniczeksiazki.blogspot.com
    tajemniczeksiazki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :)
    http://dlamam.bloog.pl/
    kasperczak.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała propozycja i chętnie wezmę udział.
    http://mamuskoweroznosci.blogspot.com/
    edytastefan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnej lektury dla każdego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam swój egzemplarz więc nie skorzystam, ale akcja dobra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super akcja, wszystkim uczestnikom życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    http://zaczytanamarta.blogspot.com/
    martusiaa1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na 3 Book Toury, więc tym razem spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, świetna akcja! Z chęcią wzięłabym udział, ale mam troszkę na głowie, egzemplarze recenzenckie, prawo jazdy, nauka. Chwilowo spasuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział w 4 BT w tym w 2 Twoich, więc na chwilę spasuję, chociaż ten z dodatkową atrakcją! Może w następnym też tak będzie :D
    udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    ja-sie-dystansuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    http://mysliporcelanowejlalki.blogspot.com/
    agnieszkawoj95@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z miłą chęcią się zgłoszę
    http://uzaleznionaodczytania.blogspot.com/
    magdalena.paz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. W imieniu Anny Rosińsiej zgłaszam ją do Book Tour.
    Adres jej strony:
    https://www.facebook.com/Ksi%C4%85%C5%BCkowe-Podr%C3%B3%C5%BCe-Panny-A-1445371562442596/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że nie zdążyłam - BARDZO fajny pomysł :-)
    powodzenia uczestnikom życzę i wspaniałej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drodze wyjątku mogę wpisać Cię na listę :) Daj znać, czy się zgadzasz?

      Usuń
    2. WOW !!!!!!!!!!!
      SUPER, dziękuję bardzo i oczywiście zgłaszam się :-)

      Usuń
  20. ZGŁASZAM się!
    Adres: http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/
    Email: bookieciarnia@gmail.com

    Mam już SUPER prezencik do włożenia do koperty BOOK TOUR :-)
    Ale się cieszę i jeszcze raz dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że przegapiłam. Bardzo chętnie przeczytałabym tę książkę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...