Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 29 marca 2016

PRZEDSPRZEDAŻ: Nigdy cię nie zapomniałam + Nigdy nie pozwolę ci odejść - taniej o 40%


  Niebawem, bo już 5 kwietnia premierę będą miały erotyki Marty W. Staniszewskiej, które pojawią się w księgarniach w wersji drukowanej. A ja już teraz zapraszam na przedpremierową sprzedaż książek autorki taniej o 40% tylko w księgarni internetowej tylkorelaks.pl - w pakiecie taniej.

  Książki Marty W. Staniszewskiej cieszą się dużym zainteresowaniem czytelników. Wcześniej wydane w formie ebooka, teraz ukażą się również w wersji drukowanej. Autorka zaintrygowana powieściami E. L. James, również postanowiła się zmierzyć z tego typu literaturą, jak zdradza czytelnikom w swoim wywiadzie dla portalu autorzy365.pl, w którym czytamy:

„Wpadłam wtedy na szalony pomysł, że przecież ja też mogę spróbować. Mogę spróbować napisać to, co ja chciałabym czytać, zwłaszcza, że tysiące słów nagle napłynęło mi do głowy. Tak zaczęło rodzić się opowiadanie. Bo moja książka miała być początkowo zwykłym opowiadaniem, dla mnie, dla własnej satysfakcji i do własnej szufladki. Gdy opowiadanie zaczęło się rozwijać, postanowiłam spróbować stworzyć książkę na podwalinie tegoż opowiadania. Być może dlatego momentami historia jest lekko chaotyczna, ale mam nadzieję to naprawić w kolejnej części przygód moich bohaterów.”

  „Nigdy nie pozwolę ci odejść to pełna namiętności i pasji historia dwojga kochanków, których miłość pokonała czas i przestrzeń, a jednak bezustannie wystawiana jest na próby i zmuszona udowadniać swoją siłę. Czy przetrwa zderzenie z codziennością i zagrożeniami, których żadne z nich nigdy by się nie spodziewało?

„Aleks wyprostował się i spojrzał teraz na mnie. Jego wzrok i wyraz twarzy przejęły mnie strachem. Były idealną kombinacją cierpienia i furii. Patrzyłam, niezdolna do jakiegokolwiek ruchu, jak bez słowa odwraca się plecami i opuszcza klub, a tuż za nim podąża Johnny, który najwyraźniej widział całą sytuację. Gdy znikali za drzwiami, Tibs posłał mi najbardziej pogardliwe spojrzenie, jakiego kiedykolwiek dane mi było doświadczyć.
Mój świat roztrzaskał się na miliony cząsteczek. Nie wiedziałam, co robić, gdzie się podziać. Musiałam mu wyjaśnić, przeprosić, ubłagać. Przebiłam się przez zwarty tłum i wybiegłam z klubu, lecz ani Audi, ani Bentleya nie było w zasięgu wzroku. Obok limuzyny zaparkowanej tuż przed wejściem stał Charlie. Jego mina mówiła mi, że widział zdarzenie lepiej, niż można by przypuszczać.
– Charlie, czy wiesz, dokąd pojechał Aleks? Muszę to wiedzieć, błagam powiedz mi!”

Moja rekomendacja (w powiększeniu) ukazała się na skrzydełku okładki ,,Nigdy cię nie zapomniałam'' Marty Staniszewskiej.




 Druga część gorąco przyjętego erotyku „Nigdy cię nie zapomniałam” to przesycona pikantnymi scenami, pełna miłości historia dwojga kochanków, którym los wciąż rzuca kolejne kłody pod nogi. Czy pochłonięci intensywnymi przygotowaniami do ślubu zauważą, że jest ktoś kto nie kibicuje im w ich szczęściu?

„Jego powolna pieszczota potęgowała uczucie oddania. Czułam, że jestem jego, dawał mi to do zrozumienia każdym przeciągłym ruchem, każdym podnieconym oddechem rozlewającym się ciepłem na moich piersiach.  Nie wiem jak to możliwe, ale niespodziewanie po dwóch poprzednich wyczerpujących do cna orgazmach, mym ciałem wstrząsnął kolejny. Szczytowałam drżąc i chłonąc go, podtrzymywana silnym ramieniem. Odczucie nie było tak intensywne jak poprzednie, ale sprawnie przedłużane w nieskończoność dłońmi Aleksa dało boski efekt wycieńczenia.”

 Zapraszamy do księgarni internetowej tylko relaks.pl do skorzystania z promocji: PRZEDSPRZEDAŻ Nigdy cię nie zapomniałam + Nigdy nie pozwolę ci odejść.


Skusicie się?

20 komentarzy:

  1. Gratuluje kolejnego sukcesu :) A co do promocji,to coz,calkiem fajna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tymczasowo jestem spłukana... ach te święta! Ale wiem, że po te książki sięgnę, kusza mnie swoja fabułą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna promocja, fani mają okazję się obłowić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję miejsca na okładce :) Nie przepadam za romansami, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla ganów gatunku, to nie lada gratka, ja bym się skusiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oferta ciekawa, szkoda tylko,że gatunek nie mój... inaczej bym się pokusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zniżka spora, ale raczej nie. Nie czytam erotyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Dawno mnie tutaj nie było, jednak Twoje notki podczytuję często. A dziś zaprosiłam Cię do konkursu https://www.facebook.com/AugustaDocher/photos/a.607075482764446.1073741828.605246512947343/814331655372160/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i niezmiennie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej się nie skuszę, bo rzadko teraz cokolwiek kupuję, ale promocja zdecydowanie warta jest uwagi. To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusząca propozycja, jeszcze nad nią pomyślę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna książka, która pasuje do moich upodobań czytelniczych. Problem w tym, że nie mam czasu, aby to wszystko czytać :) Zastanowię się jeszcze nad tym tytułem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Na takie okazje warto czekać :)
    Na pewno się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam odwyk od kupowania książek, więc raczej się nie skuszę, chociaż walczę z tym hehe. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rekomendacji na okładce. Może się skuszę, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, a na książkę może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś ostatnio mnie nie ciągnie w stronę tego rodzaju literatury.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...