"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 13 marca 2016

WYNIKI KONKURSU: Z książką Ci do twarzy

Kochani,

nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, w którym można było wygrać:

  
Bardzo dziękuję za tak liczny udział w konkursie. Ogromnie cenię sobie Waszą pomysłowość i kreatywność. 

Nie ukrywam, że miałam niezwykle trudny wybór, ponieważ Wasze prace są rewelacyjne!!!
 W szczególności cztery zdjęcia przypadły mi do gustu, dlatego jest mi okropnie źle, że musiałam dokonać selekcji.

Ostatecznie nagroda wędruje do:

 Katarzyny Gnacikowskiej i Anety Wiciak

Katarzyna Gnacikowska
Aneta Wiciak
 ~~~

Gratuluję! 

17 komentarzy:

  1. Dziekuję!!! (wyglądam okropnie) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, świetne są te zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kreatywności. Świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, nagroda zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom, a Tobie nie zazdroszczę tego trudnego wyboru. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo. Tak bardzo się cieszę. Real to książka. o którą trzeba było zawalczyć. Tak się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No i zapominałam wciąć udziału...
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...