"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 9 listopada 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Arsen'' Mia Asher - pod patronatem medialnym LŚC

 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Arsen'' Mia Asher.
.
Wystarczyło jedno spojrzenie…
Jestem oszustką.
Jestem kłamczuchą.
Moje życie to jeden wielki bałagan.

Kocham mężczyznę.
Nie, kocham dwóch mężczyzn…
Tak sądzę.

Jeden z nich odwzajemnia to uczucie. Drugi sprawia, że płonę.
Jeden jest moją opoką. Drugi – kryptonitem.

Jestem załamana, zagubiona i zniesmaczona samą sobą.

Ale nie potrafię się powstrzymać. Oto moja historia.
Opowieść o mojej nieszczęśliwej miłości. 

 Premiera: 15.11.2017 


 
  Najbardziej kontrowersyjna książka, jaką przeczytasz w tym roku. Poruszy cię, pochłonie i emocjonalnie rozłoży na łopatki.

Pokochasz tę historię, albo znienawidzisz, ale nie pozostaniesz wobec niej obojętna.

I długo jej nie zapomnisz…
💕
 
   I gorąco zachęcam do polubienia fanpage Wydawnictwa Szósty Zmysł – przecudowną stronę dla kobiet, które czytają wszystkimi zmysłami… 💘

11 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, czy ta historia mi się spodoba. "Consolation" zrobiło na mnie dobre wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej polecę siostrze. Gratuluę patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie gratuluję. Niedługo będę czytać, ciekawe jak mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się emocjonująco.
    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem, jak Ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowana. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może się zdecyduję na lekturę tej książki. Moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada, czekam na Twoją recenzję Krysiu. Gratuluję patronatu.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie ciekawią książki Wydawnictwa Szósty zmysł. Już się nie mogę doczekać, aż pojawią się w końcu w bibliotece...

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu :) Arsena bardzo jestem ciekawa, chociaż słyszałam, że jest bardzo emocjonalna i w ciągu minuty można przejść od smutku do radości, a od radości do wkurzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...