"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 2 listopada 2017

KONKURS: W szponach szaleństwa!

Moi Drodzy,

Mam dla Was do wygrania 2 egzemplarze książki ,,W szponach szaleństwa'' Agnieszki Lingas-Łoniewskiej [recenzja - KLIK]
 
 Zadanie konkursowe:

 Pokaż swoje szaleństwo na paznokciach. Interpretacja dowolna 😏

Dwa najciekawsze (moim zdaniem) zgłoszenia zostaną nagrodzone egzemplarzem książki ,,W szponach szaleństwa''
 
  Fotki swoich pazurków proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl
 
  Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Novae Res.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy nadesłać 
do organizatorki konkursu zdjęcie swojej szalonej stylizacji paznokci.
4. Konkurs trwa od 2 listopada 2017 roku do 7 listopada 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 10 listopada 2017 roku.
6. Nagrodą są 2x
''W szponach szaleństwa'' Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

9 komentarzy:

  1. Książka to nie moje klimaty, więc nie będę startować...życzę szczęścia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę mam. Życzę powodzenia uczestnikom. Jestem ciekawa ich kreatywności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) Fajny pomysł na zadanie konkursowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. 📖 Powodzenia!!! 😊 ❤📖
    Świetne ma Pani pomysły! 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłane :) Ciekawe ile osób wpadło na ten sam pomysł, na który wpadła moja córka jak podałam jej temat ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...