Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 7 listopada 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Dwadzieścia minut do szczęścia'' Katarzyna Mak - pod patronatem medialnym LŚC

 
Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Dwadzieścia minut do szczęścia'' Katarzyny Mak.

 
Romans jak z bajki

Michalina nie ma łatwego życia. Wychowana przez babcię, po jej śmierci boryka się z problemami finansowymi i własnym darem ściągania na siebie kłopotów. Impulsywna, a zarazem pozbawiona pewności siebie, wciąż zadręcza się pytaniem, czy u przyczyn jej wiecznego pecha leżą geny odziedziczone po rodzicach, o których babcia nigdy nie chciała z nią rozmawiać. Na szczęście przynajmniej jej studia przebiegają bez zakłóceń. Od upragnionego dyplomu dzieli dziewczynę już tylko praktyka w ekologicznym gospodarstwie rolnym. Nawet nie podejrzewa, że wyjazd na wieś przewróci cały jej świat do góry nogami.

 💖💖💖

Miałam przyjemność przeczytać tę powieść jeszcze przed premierą i napisać do niej rekomendację.
 
PREMIERA 13 LISTOPADA
 


Jesteście zainteresowani tym tytułem?

20 komentarzy:

  1. Gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham konie, każda "końska" okałdka mnie przyciaga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polscy autorzy ostatnio dużo wydają. Chętnie się zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Może skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna okładka. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chyba mam ochotę. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu! Książka zapowiada się ciekawie :)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie!
    Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!
    Nie wiem czy książka przypadłaby mi do gustu ale jeśli kiedyś wpadnie w moje łapki to chętnie się o tym przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu i rekomendacji. Bardzo jestem ciekawa Twojej recenzji Krysiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka wygląda naprawdę zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...