Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 30 listopada 2017

MIKOŁAJKOWY KONKURS #2

Moi Drodzy
  
Mikołajki tuż, tuż... Z tej okazji mam dla Was do wygrania wspaniałe powieści: ,,Jutro będzie normalnie'' Agnieszki Lis, ,,Samotność we dwoje'' Agnieszki Lis, ,,Smaki życia'' Anity Scharmach, ,,Zamek Griffith'ów'' Ewy Kiniorskiej, ,,Mój Alex'' Jenn Bennett, ,,Monopoly gra o wszystko'' AnnayPartyka-Judge.
 
Zadanie konkursowe:

Utwórz mema, w którym zawrzesz żart związany z Mikołajkami.
 Zgłoszenia proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl
 
Wygrywa pięć najbardziej kreatywnych (moim zdaniem) prac. Laureat I miejsca wybierze sobie 2 książki spośród 6 tytułów. Pozostali laureaci wybiorą sobie po jednej książce (w zależności od numeracji miejsca, czyli np. laureat II miejsca będzie miał do wyboru 1 książkę z 4 dostępnych, laureat III miejsca będzie miał do wyboru 1 książkę z 3 dostępnych itd.)

_____


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród są wydawnictwa Czwarta Strona, Amber, Lucky,
Studio Suite77 oraz Ewa Kiniorska
3. Aby wziąć udział w konkursie należy
podesłać do organizatorki konkursu żartobliwego mema związanego z Mikołajkami.
4. Konkurs trwa od 30 listopada 2017 roku do 5 grudnia 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 6 grudnia 2017 roku.
6. Nagrodą
są następujące tytuły:,,Jutro będzie normalnie'' Agnieszki Lis, ,,Samotność we dwoje'' Agnieszki Lis, ,,Smaki życia'' Anity Scharmach, ,,Zamek Griffith'ów'' Ewy Kiniorskiej, ,,Mój Alex'' Jenn Bennett, ,,Monopoly gra o wszystko'' AnnayPartyka-Judge.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na nieodpłatne upowszechnianie, publikację prac w dowolnej formie (wraz z danymi osobowymi autorów).

12 komentarzy:

  1. Sympatyczny konkurs :) z fajnym pomysłem na zadanie. Nie dam rady jednak wziąć udziału, bo mnie czas goni...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, powodzenia dla biorących udział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pomysłu!
    Pozdrawiam
    #Paula
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo za pomysł. Jestem ciekawa zwycięskiego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka choinka to prawdziwa czytelnicza uczta ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, zwycięzcy będą mieli wspaniałe nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób się mnie pyta, czy można używać generatora memów. Odpowiadam zatem, że można :) Pamiętajcie jedynie o prawach autorskich wykorzystywanego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Memy poszły, tylko nie wiem, jak dojdą bez reniferów? :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...