Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 22 listopada 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Conviction'' Corinne Michaels - pod patronatem medialnym LŚC


 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: „Conviction'' Corinne Michaels.


Druga część bestsellerowej powieści "Consolation".

Znakomita powieść dla fanek Colleen Hoover. Poruszająca historia, którą pokochały tysiące czytelniczek!

Jeżeli myślisz, że zakończenie "Consolation" zwalało z nóg, przeczytaj "Conviction" i przekonaj się, że Corinne Michaels jest w stanie dostarczyć jeszcze większych emocji i zaskoczeń! Druga część duetu "Consolation" rozdziera serce, wzrusza i zachwyca, czyniąc tę literacką przygodę niezapomnianą i zapierającą dech w piersi.

Po raz kolejny autorka złamie ci serce. Ale czy poskłada je na nowo?

"Zakochałam się w Liamie tylko po to, aby moje serce znów pękło na milion kawałków. Paraliżuje mnie świadomość życia bez niego, ale rzeczywistość wygląda tak, że odszedł. On tego nie rozumie, a ja nie mogę go do niczego zmusić. Gdyby tylko dostrzegł pewność kryjącą się za moimi słowami... Wtedy nadal bylibyśmy razem".

"»Consolation« i »Conviction« były niesamowite! Michaels zabrała mnie w porywającą podróż składającą się ze smutku, nadziei, radości i jednych z najcudowniejszych zdań, jakie miałam okazję przeczytać. Przejmujący i niezapomniany – duet »Consolation« poruszył moje niebo i ziemię."
A.L. Jackson, autorka bestsellerów "New York Timesa"

"Emocjonalna podróż, której szybko nie zapomnę. Corrine Michaels przeszła samą siebie w zakończeniu historii Natalie. Ta książka zachwyci was od pierwszej strony i zabierze w cudowną podróż, której końca nie będziecie chcieli zobaczyć."
Elisabeth Grace, autorka bestsellerów "USA Today"

"Jeszcze wiele dni po przeczytaniu tej książki rozmyślałam o jej bohaterach. Corrine stworzyła opowieść o druzgocącym zawodzie miłosnym, odnalezieniu wewnętrznej siły i walce o własne szczęście. Nigdy nie zapomnę tej historii. Jedna z najlepszych książek roku!"
Beverly, Reading is Sexy Book Blog

 Premiera: 5.12.2017 


 

👄👄👄

A teraz niespodzianka. Ruszyła PRZEDSPRZEDAŻ. KUP najpiękniejszą powieść tego roku - KLIK 
 
A na koniec zachęcam do polubienia fanpage Wydawnictwa Szósty Zmysł

15 komentarzy:

  1. Czy będzie jakiś kreatywny konkurs gdzie można będzie wygrać obie części? :) Marze o nich ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wykombinować taki konkurs, najprawdopodobniej na Mikołajki :)

      Usuń
  2. Mam w planach, ale jeszcze nie wiem dokładnie kiedy przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna powieść, zasłużony patronat! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej książce. Musze ją przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam przeczytać tę serię. Gratulacje!
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie ci gratuluję :)
    Zakończenie pierwszego tomu złamało mi serce, a więc nie mogę się doczekać lektury Conviction :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie czekam na pierwszy tom i oczywiście drugi też mam w planach. Moje gratulacje.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Jestem bardzo ciekawa kontynuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Muszę koniecznie sięgnąć po pierwszą część

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Krysiu kolejnego sukcesu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)
    Czuję, że ta historia mnie pochłonie i "rozwali" emocjonalnie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...