Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 4 listopada 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Ślady'' w wykonaniu
Fisz Emade jako Tworzywo Sztuczne.
 
 Tworzywo Sztuczne – polska grupa wykonująca szeroko pojętą muzykę hip-hopową, m.in. z wpływami takich gatunków jak jazz, downtempo, czy funk.

.
 Ona mówi problem, jaki masz
Jest w twojej głowie gdzieś
Będę zawsze stać
Po twojej stronie, wiedz

Jestem szczęściarzem, wiem
Każdy wschód słońca i
Każde rozstanie i
Każda śmierć

Ona mówi jestem naga i
Świecę tyłkiem tak jak ty
Wszyscy jesteśmy nadzy
Kiedy z nieba na nas patrzy

Dziękuję za dłonie i
Dziękuję za palce, bo
Mogę dotykać i
Zapamiętać cię

Ona mówi problem, jaki masz
Jest w twojej głowie gdzieś
A jeśli ktoś bliski nam
Odchodzi nagle, wiedz

To tylko podróż jest
Z ciemnych pokoi do
Ogrodów i ciepłych plaż
Wysokich gór i palm

A kiedy dopada mnie
Bezsenność w duszną noc
Mówi do mnie szeptem i
Usypia mnie jak nikt

Dziękuję za dłonie i
Dziękuję za palce, bo
Mogę dotykać i
Zapamiętać cię

Ona mówi problem, jaki masz
Jest w twojej głowie gdzieś
Będę zawsze stać
Po twojej stronie, wiedz

Czasy niepewne są
Każdy wschód słońca i
Każde rozstanie jest
Jak zimny wiatr

Ona mówi jestem naga i
Świecę tyłkiem tak jak ty
Wszyscy jesteśmy nadzy
Kiedy z nieba na nas patrzy

Dziękuję za dłonie i
Dziękuję za palce, bo
Mogę dotykać i
Zapamiętać cię

11 komentarzy:

  1. Nie znam tej piosenki, bo to akurat nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię różnoraką muzykę, ale hip hop to dla mnie porostu, to nie to. Nie czuję tego zupełnie,ale dla fanow gatunku pewnie jest to perelka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie poznałam tę piosenkę. Hip - hopu słucham bardzo rzadko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te Twoje muzyczne soboty - zawsze odkryję coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fisza znam kilka utworów :) Nie przepadam jednak za głosem Justyny,

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam tej piosenki, ale chętnie posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej piosence.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej tej piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ukochany utwór już od kilku lat!! Justyny tu mało, ale jest klimat. I jeszcze ten indrustrialny videoclip... Cudowne połączenie.
    ewa l.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...