Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 25 listopada 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Nie pokonasz miłości'' w wykonaniu Roberta Gawlińskiego.

.

 Nie wołaj o pomoc
Nie nadejdzie
Nie próbuj się bronić
Szkoda sił
To nieposkromiony
To
Rydwan stukonny, co pędzi a Ty
Ty pędzisz w nim


I choćbyś uciekał
To Ją gonisz
I choć byś się skrywał
Szukasz Jej
I choć byś udawał żeś
Ślepy na nagość i głuchy na szept
Nie umkniesz Jej


Nie pokonasz miłości
Nie pokonasz miłości
Nie pokonasz miłości
Nie zwyciężysz jej w sobie
To wiedz
Nie pokonasz miłości
Nie zwyciężysz jej
Odłożysz wszelką broń
Gdy ujrzysz Ją


Choć mówią o Tobie
Żeś ze skały
Choć wszystko widziały
Oczy twe
Gdy ujrzysz Ją całą
To
Nagle popadniesz w nieśmiałość i wiedz
Dosięgnie cię


Nie pokonasz miłości
Nie pokonasz miłości
Nie pokonasz miłości
Nie zwyciężysz jej w sobie
To wiedz
Nie pokonasz miłości
Nie pokonasz miłości
Nie pokonasz miłości
Nie zwyciężysz jej w sobie
To wiedz
Nie pokonasz miłości
Nie zwyciężysz jej
Odłożysz wszelką broń
Gdy ujrzysz Ją
Gdy ujrzysz Ją
Gdy ujrzysz Ją
Gdy ujrzysz Ją
Gdy ujrzysz Ją
Gdy ujrzysz Ją

12 komentarzy:

  1. O rany, jak ja dawno tego nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gawliński - to jest to:) Od zawsze lubię jego piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gawliński... jak dawno go nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś często słuchałam się tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę, ale całkiem mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz słyszałam tę piosenkę ;) Dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dawno nie słyszałam tej piosenki, aż o niej zapomniałam. Dzięki za przypomnienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z moich ulubionych piosenek ;) Jak byłam w gimnazjum to zachwycałam się Wilkami, nawet założyłam album z wycinkami z gazet o tym zespole, do niego wklejałam wszystkie zdjęcia i informacje :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...