"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 5 listopada 2017

KONKURS ''SNAJPERSKI'' - USTRZEL LICZNIK

KOCHANI,

przychodzę do Was z konkursem, w którym można wygrać  ,,Sex God'' M.S. Force [recenzja-KLIK], ,,Remember me forever'' Sara Wolf [recenzja- KLIK] oraz ,,Głód miłości'' Natalii Nowak-Lewandowskiej [recenzja-KLIK].

PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 2 111 111 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA jedną lub dwie lub trzy książki (w zależności od zgłoszeń *). 

* Mówiąc jaśniej, oznacza to, że jeśli tylko jedna osoba utrafi ten właściwy licznik - otrzyma wtedy wszystkie trzy powyższe książki. Jeśli zaś dwie osoby ,,ustrzelą licznik'', to osoba, która jako pierwsza podeśle do mnie maila ze swoim screenem - wybierze sobie dwie z trzech powyższych powieści, a drugi laureat dostanie trzecią książkę. Natomiast jeśli trzy osoby zdobędą screen licznika 2 111 111, to w tym przypadku decyduje zasada: kto pierwszy podeśle do mnie maila, ten ma prawo wyboru nagrody.
 
Życzę powodzenia!

  
(mail: kryniame@wp.pl)


  

 
Będzie mi miło, jeśli:
- zostaniesz obserwatorem mojego bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- polubisz fanpage mojego bloga na
Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie

  
Do dzieła!!! Naprawdę warto!



   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród jest wydawnictwo Amber oraz wydawnictwo Replika.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy wykazać się refleksem i jak najszybciej podesłać do właścicielki bloga zdjęcie  z licznikiem 2 111 111 wyświetleń bloga LŚC
4. Konkurs trwa od 5 listopada 2017 roku aż do momentu ''ustrzelenia'' licznika wyświetleń. 
5. Ogłoszenie zwycięzcy bądź zwyciezców nastąpi w osobnym poście.
6. Nagrodą 
są: ,,Sex God'' M.S. Force, ,,Remember me forever'' Sara Wolf  oraz ,,Głód miłości'' Natalii Nowak-Lewandowskie.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9.
Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.

10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...