"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 18 listopada 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę "Zanim Odejdę". Utwór ten jest częścią najnowszej książki Martyny Senator pt. "Z popiołów"(recenzja już jutro).


 Dziś odejdę stąd
Nie zobaczysz mnie już więcej
Na pożegnanie z tobą włożę najlepszą sukienkę

Lecz zanim zatrę po sobie ślad
Zanim znikną jak poranna mgła
Zatańczę z tobą tak jak kiedyś jeszcze jeden raz

Posłuchaj jak wiatr
Żałośnie na skrzypcach gra
Twój dotyk jak ogień
Wypala na skórze ślad
Oddycham tobą
Krzyk przechodzi w szept
Ale gdy ucichnie wszystko
Nie zatrzymasz mnie

Dziś odejdę stąd
Nie zobaczysz mnie już więcej
Na pożegnanie z tobą włożę najlepszą sukienkę

Lecz zanim spalę po sobie most
Zmienię adres i zniknę stąd
Przypomną sobie jak tańczyłam z tobą w tamtą noc

Posłuchaj jak wiatr
Żałośnie na skrzypcach gra
Twój dotyk jak ogień
Wypala na skórze ślad
Oddycham tobą
Krzyk przechodzi w szept
Ale gdy ucichnie wszystko
Nie zatrzymasz mnie

Posłuchaj jak wiatr
Żałośnie na skrzypcach gra
Twój dotyk jak ogień
Wypala na skórze ślad
Oddycham tobą
Krzyk przechodzi w szept
Ale gdy ucichnie wszystko
Nie zatrzymasz mnie


Przypominam o trwającym konkursie karaoke   
Zostało już niewiele czasu! Wystarczy, że wejdziecie na iSing.pl i nagracie swoją wersję utworu "Zanim odejdę"  
Na zwycięzców czekają wspaniałe nagrody!!!

Więcej szczegółów poniżej:

https://ising.pl/konkursy/Zaspiewaj-piosenke-z-ksiazki-Z-popiolow-1412595

11 komentarzy:

  1. O jaaa ale wspaniała piosenka.*o* Wyczuwam, że bd ją słuchać cały dzień.:) No i od teraz mam w planach tą książkę.:)
    Buziaczki i zapraszam do nas.<3
    https://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna piosenka, a co do konkursu to się nie nadaję, bo niestety ale głosu to ja nie mam.
    Serdecznie pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna piosenka, wpada w ucho. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś we współczesnej muzyce polskiej rzadko coś mnie zachwyca. Cały czas twierdzę, że urodziłam się jakieś 20 lat za późno, uwielbiam piosenki, które powstawały w czasach kiedy pełzałam jeszcze z pieluchą, albo i wcześniej ;)
    Choć ta piosenka jest no, taka nawet, nawet :)

    /Aggi

    OdpowiedzUsuń
  5. To czekam na recenzję książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem niezła piosenka. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...