"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 13 listopada 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Smaki życia'' Anita Scharmach - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Smaki życia'' Anity Scharmach.
 
Druga część dylogii niosąca dalszy ciąg perypetii z życia Marty Kowalskiej.

Czterdziestoletnia Marta niejednokrotnie musiała zmierzyć się z okrutnym losem. Po dramatycznych przeżyciach przekonała się, co w życiu jest naprawdę ważne i nadaje mu głębszy sens. Teraz wydaje się, że wreszcie ma wszystko, co potrzebne do szczęścia: mężczyznę, który kocha ją całym sercem, mądrą córeczkę, a także wspaniałych przyjaciół i pracę w kociej kawiarni, przynoszącą jej radość. 

A jednak nad szczęściem Marty zaczynają się zbierać ciemne chmury, więc kobieta będzie musiała o nie zawalczyć ponownie. . .

Co szykuje dla niej los? Czy Marta dopiero teraz będzie miała okazję poznać smak życia we wszystkich jego odmianach?

Pierwsza część serii: Zaraz wracam 

 PREMIERA 22 LISTOPADA!
 


Jesteście zainteresowani tym tytułem?

18 komentarzy:

  1. Zapowiada się całkiem ciekawie, więc będę miała na uwadze tę powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocia kawiarnia mnie zaintrygowała, chyba będę musiała sprawdzić czy serwują tam babeczki z łososia i kocich chrupków czy to tylko nazwa nawiązująca do kociego wnetrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu :) Piękne wydanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu! Już nie mogę doczekać się lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze pierwszej części. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam pierwszej części, a od niej musiałabym zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Ciekawie się zapowiada, może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Muszę przeczytać poprzedni tom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam części pierwszej, więc nie jestem zainteresowana. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię zdecydowanie, bo bardzo lubię twórczość autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję smakowitego patronatu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...