Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 19 maja 2016

ZAPOWIEDŹ: Przekroczyć granice - Katie McGarry pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ,,Przekroczyć granice''  -  Katie McGarry.
 
~~ * ~~
 
 Nikt nie wie, co zdarzyło się tamtego wieczoru, kiedy Echo Emerson z popularnej dziewczyny stała się outsiderką z dziwnymi bliznami na rękach. Nawet Echo nie pamięta całej prawdy o tym strasznym wieczorze. Jedyne, czego pragnie, to aby jej życie wróciło do normalności.

Kiedy pojawia się Noah Hutchins, zabójczo przystojny i wykorzystujący dziewczyny samotnik w czarnej skórzanej kurtce, świat Echo zmienia się w niewyobrażalny sposób. Pozornie nic ich nie łączy. Z tajemnicami, które oboje skrywają, bycie razem jest w zasadzie niemożliwe.

Jednak niezwykłe przyciąganie między nimi nie chce zniknąć. W takiej sytuacji Echo musi zadać sobie pytanie, jak daleko mogą przesunąć granice i co zaryzykuje dla chłopaka, który może nauczyć ją znowu kochać.

 
Premiera 8 czerwca! 
 
  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


 Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :) 

  Jesteście zainteresowani tym tytułem?

40 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu.
    Na razie książka mnie nie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Szkoda, że książka nie wzbudziła Twojego zainteresowania. Moim zdaniem jest świetna.

      Usuń
  2. Fabuła bardzo interesująca. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że szykuje się coś naprawdę dobrego :D Gratuluję patronatu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, szykuje się coś naprawdę dobrego :)Polecam!
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  4. Czytałam tą książkę po angielsku, w zeszłym roku i pokochałam ją CAŁYM SERDUSZKIEM. <3 Jestem strasznie szczęśliwa, że będzie w Polsce!
    Gratuluję patronatu! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pokochałam tę powieść całym sercem. Jest fenomenalna.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje i również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Gratuluję patronatu. Wyjątkowo jestem zainteresowana tą książką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i cieszę się niezmiernie, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie książki! :) Gratuluję patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie, bo ja też uwielbiam takie książki :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  7. Aleś się rozpędziła z tymi patronatami :D Żeby nie było - serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozazdrościć patronatu nad taką książką. Ja już wiem na pewno, że ją przeczytam. Streszczenie brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Cieszę się, że masz zamiar przeczytać tę książkę. Doskonała decyzja. Na pewno się nie zawiedziesz.

      Usuń
  10. Witaj!
    Chciałam spytać czy pojawi się recenzja książki pt. ,,Czy wspominałem, że Cię potrzebuję?" E. Maskame ???
    Rewelacyjna strona :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja tej książki już dawno napisana. Zapraszam pod wskazany link:
      http://cyrysia.blogspot.com/2016/02/czy-wspominaem-ze-cie-potrzebuje.html
      Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że będzie dane mi ją zrecenzować. Jeśli nie, pewnie sama kupię bo zapowiada się coś ciekawego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam w kciuki za to, aby udało Ci się zrecenzować tę książkę.

      Usuń
  12. Przesuwanie granic oraz napięcie pomiędzy bohaterami! Rozpływam się przy takich książkach. Gratulacje patronatu. Wiesz, jak zorganizujesz konkurs, to się skusze i wygram:) :) Pozdrawiam serdecznie Cyrysiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rozpływam się przy takich książkach, dlatego ,,Przekroczyć granicę'' skradło moje serce.
      Będzie konkurs i może coś jeszcze, ale niczego nie obiecuje :)

      Usuń
  13. Gratuluję ponownie patronatu :D Liczysz je w ogóle? xd Nie wiem czy przeczytam, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Mam nadzieję, że przeczytasz tę powieść. Moim zdaniem warto.

      Usuń
  14. Gratuluję Krysiu nowego patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę patronatu! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam po angielsku i bardzo mi się podobała, do tego stopnia, że może się skusze na polskie wydanie :)
    Oczywiście gratuluję patronatu :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi ciekawie :) Gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie się zapowiada! <3 Muszę przeczytać! <3 Gratuluję patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie! Książka jest już u mnie, niedługo ją przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. replica bags philippines greenhills hermes fake i8f89x2t02 replica ysl bags australia replica zara bags Check This Out q8w53n8v62 replica bags south africa Clicking Here v0l73o4w07 buy replica bags replica bags and watches

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...