Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 16 lipca 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ''Skrzydlate ręce'' zespołu Enej.



Niezwykle energiczna piosenka, charyzmatyczny wokal, ciekawa rytmika, sekcja dęta nawiązująca do muzyki bałkańskiej oraz szeroka paleta niezwykłych brzmień. W skrócie - rewelacja!
 

 

Tekst piosenki:

 

Hej!

1.Urodził się, sam dzisiaj nie wie gdzie
Nie widział słońca ni nieba też
Ojciec mu wrogi, mamy nie znał więc
Samotnie ciągle witał nowy dzień
Dlaczego ja? Tak Boga pytał się
Naprawdę skrzydeł tych nie mogę mieć?
Rozłożył ręce, chyba tego chce
I jego oczy mówią "leć"


Ref.:Raj którego nocą pragniesz
tak, jak ja
To niebo, to raj
Dalej, dalej proszę leć, proszę gnaj! /x2

2.Kolejny dzień, kolejna taka noc
Kiedy pokochać go nie miał kto
A ile można modlić się o lont
Który zapłonie kiedy chciałby on
Zalany łzami, śniło mu się, że
Że jego dusza już umie latać
Rozłożył ręce, chyba tego chce
I jego oczy mówią "leć"


Ref.:Raj którego nocą pragniesz
tak, jak ja
To niebo, to raj
Dalej, dalej proszę leć, proszę gnaj! /x2

3.Zobacz chłopaku za sen
Oddałeś życie, a więc
Błagam cię leć, pora już na ciebie, też
Skrzydlate ręce ma Bóg
Oddał je Tobie za ból
Kłaniają się, abyś je założył już
I poleciał gdzie ten wymarzony

Ref.:Raj którego nocą pragniesz
tak, jak ja
To niebo, to raj
Dalej, dalej proszę leć, proszę gnaj /x2

19 komentarzy:

  1. Niestety nie przepadam za tym zespołem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zespół lubię , za to mój tata jak ich słyszy to każe wyłączyć radio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten zespół. Byłam na koncercie - genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami dla rozluźnienia są fajni ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten zespół, ale mam wrażenie, że wszystkie ich piosenki są na jedno kopyto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tytule nie skojarzyłam, ale po muzyce to wiem, że słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ich piosenki, wpadają w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam ostatnio na koncercie Enej, chłopaki dają czadu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybitnie nie przepadam za tym zespołem :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zespół. Mają bardzo pozytywne piosenki, takie, które potrafią poprawić humor nawet w deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Enej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię zespół i piosenkę także :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam lubię od czasu do czasu te szalone rytmy Eneja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za polską muzyką. Dawniej prędzej coś słuchałam, ale były to dość nietypowe zespoły jak: Closterkeller lub Moonlight - takie mroczne brzmienia ;P
    Enej zdarza mi sie słuchać tylko w radiu. Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś bardzo lubiłam Enej, ale zauważyłam, że ich wszystkie piosenki są zbyt podobne do siebie, czuję się jakbym ciągle słuchała tego smego. ;)
    Pozdrawiam, Nat z natalie-and-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat ta piosenka tego zespołu średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta piosenka chyba zawsze bedzie mi się kojarzyć z osiemnastką kolegi

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...