Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 20 lipca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Kiedy ciebie straciłam'' Kelly Rimmer - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Kiedy ciebie straciłam''Kelly Rimmer.

Każda z nas choć raz pragnęła znów spotkać ukochanego po raz pierwszy i zacząć wszystko od nowa.
Czy trzeba kogoś stracić, żeby odzyskać jego i miłość?

Kiedy Molly i Leo się pobrali, wierzyli, że są niezwyciężeni. Że razem mogą podbić świat.


Teraz ona siedzi przy jego łóżku w szpitalu. Leo, korespondent wojenny, zawsze żył na granicy ryzyka. I zapłacił wysoką cenę: jest sparaliżowany, stracił pamięć. Molly robi wszystko, by pomóc mu wrócić do zdrowia, odzyskać wspomnienia. Nie odstępuje go na krok. Są razem, na dobre i na złe. Tak jak kiedyś...
 Lecz Molly nie mówi mężowi wszystkiego. Że ich małżeństwo zaczęło się rozpadać na długo przed wypadkiem. A teraz uczucie odradza się ze zdwojoną siłą. I powraca strach. Czy kiedy Leo wyzdrowieje, znów wyjedzie na wojnę, a Molly znów straci mężczyznę, którego pokochała po raz drugi? Czy oboje zdołają sobie wybaczyć, naprawić błędy i zapomnieć, że na chwilę zgubili gdzieś wiarę w miłość?
⇹⇹⇹ 
 
Moja rekomendacja:


PREMIERA  3 sierpnia



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

21 komentarzy:

  1. Już wiem, że tą książkę na pewno przeczytam! ;) Historia wydaje się być naprawdę ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może wiesz, że nie przepadam za historiami romantycznymi, jednak ta coś we mnie wzbudziła - ciekawość. Podoba mi się motyw śpiączki i wojny. Czekam w takim razie na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to książka dla mnie i chętnie przeczytam, gdy będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie się zapowiada. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna ciekawa propozycja. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Historia zapowiada się ciekawie. Chętnie po nią sięgnę.

    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka zapowiada się ciekawie, także raczej po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu i rekomendacji. Brawo Krysiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kolejnego patronatu. Na razie nie czuję się specjalnie zainteresowana tą pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje patronatu i rekomendacji. Romantyczna historia - to coś na co mam dziś ochotę. Z opisu wynika ze będzie tutaj bardzo emocjonalnie, rozejrzę sie za tą książką

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulują patronatu. Wątek amnezji zawsze mnie intryguje, poszukam książki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnego sukcesu w blogowej karierze:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...