"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 10 lipca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Między prawami. Przedpiekle'' VERA EIKON - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Między prawami. Przedpiekle'' VERY EIKON.

NA PIERWSZYCH STRONACH POWIEŚCI ZOSTAJE POPEŁNIONE MORDERSTWO. GINIE PROSTYTUTKA. SPRAWCY – POSEŁ I POLICJANT. Z TEGO WYNIKNĄĆ MOŻE TYLKO JEDNO – EMOCJONUJĄCA HISTORIA PEŁNA TAJEMNIC I SZOKUJĄCYCH ZWROTÓW AKCJI. KOMISARZ ALAN BERG (PS. PROCA) NIEUGIĘCIE TROPI PRZESTĘPCÓW, W KONSEKWENCJI CZEGO WYSTAWIA SIĘ NA OGROMNE NIEBEZPIECZEŃSTWO. BOWIEM PEWNE TAJEMNICE POWINNY POZOSTAĆ NIEWYJAŚNIONE…

„PRZEDPIEKLE” to druga część serii kryminalno-sensacyjnej, ukazującej się pod wspólnym tytułem „Między prawami”.
  

  PREMIERA  4 września



PREORDER! Tylko w okresie PRZEDSPRZEDAŻY książka jest objęta 20% rabatem! Każdy z egzemplarzy zostanie podpisany przez autorkę i trafi do Ciebie w dniu premiery 4-go września!

 ✩✩✩
 

DARMOWY rozdział "Między prawami. Przedpiekle" PDF 

 



Między prawami. Przedpiekle   39.90 zł  31.92 zł

 

Między prawami. Przedpiekle (e-book) 19.90 zł  15.92 zł

 



Recenzja w okolicach premiery.
 
 Naprawdę polecam!!!

21 komentarzy:

  1. Czytałam pierwszy tom i bardzo mi się podobał.
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również polecam, świetna książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje patronatu. Dziś na meila dostałam info o tej powieści, ale cóż to nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się interesująco. Gratuluję patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Pewnie będzie coś mocnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mroczna okładka, która zapowiada trzymającą w napięciu lekturę. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zainteresowaniem zapoznam się z książką, moje klimaty. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  9. Przymierzałam się do I części, ale coś mnie nie wciągnęła

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tej serii, ale poczułam się zaintrygowana! Chętnie dowiem się czegoś więcej o tych książkach. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...