"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 31 lipca 2017

WYNIKI KONKURSU: Jesteś szalona/y, mówię Ci :)

Moi Drodzy,
 
 Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać jedną z 3 wyjątkowych powieści: 
 
  
    Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Wasze wspaniale zdjęcia są najlepszym dowodem na to, że drzemie w Was pierwiastek szaleństwa i nieposkromiona żądza przygód  👌

 Oto trójka laureatów:  

I miejsce: Małgorzata Wójcik
Moje szalone zdjęcie ukazuje niezwykle szybką podróż przez morze na 'sofie'. Odbyłam ją razem z moim mężem.
Starałam się zachować zimną krew, zapomnieć o lęku przed wodą i trzymać z całych sił:)
⇹⇹⇹
 
II miejsce: Dagmara Kowalewska
Szalone wakacje w Tunezji  :)
 
⇺⇺⇺
 
III miejsce: Kamila Kamińska
Jak co roku spędzamy wakacje na obozie sportowym... Mama karate syn karate i tata brazylijskie jujitsu każdy znajdzie coś dla siebie, oczywiście nie brakuje atrakcji.
 
⇹⇹⇹
 
Postanowiłam przyznać jeszcze nagrodę pocieszenia, w postaci książki ,,Postaw na miłość'' Karoliny Kubilus, Cathaleya Rose.
⇹⇹⇹
 
Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratuluję!

14 komentarzy:

  1. Wow bardzo dziękuję!!!! I gratuluję serdecznie pozostałym dziewczynom :)
    PS. Mam możliwość wyboru książeczki?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam jedynie na wybór nagrody laureatki I miejsca, a potem Ty będziesz mogła wybrać jeden tytuł z dwóch pozostałych.

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia! :) Gratuluję wszystkim :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. wow genialne zdjecia!! gratuluje! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...