"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 5 lipca 2017

WYNIKI KONKURSU: Książka w plenerze

Moi Drodzy,

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać  3 egzemplarze książki ''Obrońcy miłości'' Sandi Lynn.
 
 Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Jesteście niesamowici! Miałam nie lada orzech do zgryzienia, gdyż wszystkie Wasze zgłoszenia są rewelacyjne. Aż ciężko było mi wybrać te najlepsze. Jednak w końcu udało mi się wyłonić trójkę laureatów. Oto oni:
 
Anna Grygiel

Magdalena Danak

Maria Broda


✫✫✫

Postanowiłam przyznać jeszcze nagrodę pocieszenia w postaci książki  ''Strażniczka kłamstwa'' T.A. Cotterell, Dagmarze Kowalewskiej.


Gratuluję wszystkim laureatom!

15 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...