"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 15 lipca 2017

WYNIKI KONKURSU: Książka na wakacje

Moi Drodzy,

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać jedną z 3 wyjątkowych powieści: 

 Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Jesteście niesamowici! Miałam nie lada orzech do zgryzienia, gdyż wszystkie Wasze propozycje były szalenie kuszące. Jednak w końcu zdecydowałam się, które powieści chciałabym przeczytać w pierwszej kolejności. Zaznaczę, że nie kierowałam się jednym gatunkiem literackim, gdyż lubię różnorodność, poza tym chciałam każdemu dać jednakowe szanse. Oto trójka laureatów:

I miejsce: Ewelina Olęder

Jest cały cykl książek "Szklany tron", ale na razie przeczytaj proszę tę pierwszą. Opowiada ona o zabójczyni, która walczy  w turnieju, aby wydostać się z obozu śmierci. Na swojej drodze spotyka demony, które jak można się domyślić nie ułatwiają jej życia.
Każda strona pełna jest akcji. Gorąco polecam :)

✫✫✫

II miejsce: Justyna Kosmal

B. C. Cherry to moja ulubiona autorka, więc nie pozostaje mi nic innego, niż polecenie jej dalej. Art&Soul na 100% zaspokoi Twoje oczekiwania w stosunku do wciągającej lektury na lato. 😊

✫✫✫

III miejsce: Paulina (Książkowe Zacisze) 
 
 Pewnie powinnam polecić Ci coś wesołego i odmówżdżającego na letni, upalny dzień, ale stwierdziłam, że lepiej uzbroić Cię na wypadek smętnego, deszczowego dnia!

Zatem, kiedy usłyszysz już pierwsze krople i poczujesz zapach nadchodzącej ulewy, schowaj się pod dachem, usiądź wygodnie i pozwól by pewnie chłopiec z Aleppo, namalował Ci... wojnę. 


Niech zwinny pędzel maczany w ludzkiej tragedii, wymaluje w Twojej wyobraźni miasto zasypiające pod gruzami, ludzi tracących rozum przy akompaniamencie huku bomb i siostrzano-braterską miłość, która nie chciała się ugiąć nawet przed wojną. 

To książka-obraz, obok której nie da się przejść obojętnie, i choć może Ci się teraz wydać ciężka, to mały chłopiec w roli narratora sprawi, że wejdziesz do jego świata z niezwykłą lekkością. Piękna, trochę smutna, książka o wojnie, opowiedziana kolorami... I więcej nic nie zdradzę, musisz to poczuć na własnym umyśle.
Gratuluję serdecznie!

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...