"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 25 lipca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Upojenie'' Kristen Proby - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Upojenie'' Kristen Proby.


Po bestsellerze Bliskość Kristen Proby rozpieszcza nasze zmysły kolejną smakowitą powieścią o pięknych właścicielkach gorącej restauracji Pokusa...

Katrina Meyers jest znawczynią win i kobietą na wskroś rzeczową. Nie boi się niczego… poza lataniem samolotem. Jednak pewnego dnia musi wsiąść do tej pułapki, którą jak na złość przez całą podróż wstrząsają turbulencje z piekła rodem. Katrina jak tonący chwyta się brzytwy – w tym przypadku jest nią przystojny pasażer obok.
 
Ryan MacKenzie nie może przestać myśleć o seksownej nieznajomej z samolotu. Kiedy tak ufnie się do niego przytuliła, obudziło się w nim uczucie, o które sam siebie nie podejrzewał. Jako właściciel świetnie prosperującej firmy winiarskiej Mac uważa, że ma wszystko pod kontrolą i nie spodziewa się niespodzianek od losu, zwłaszcza w sferze uczući. Lecz kiedy odwiedza Pokusę, znów spotyka Katrinę...
 
Ale oboje są zadeklarowanymi singlami i nie zamierzają tego zmieniać.
Kiedy jednak Katrina znajdzie się w niebezpieczeństwie, oboje nie mogą dłużej zaprzeczać, że łączy ich o wiele więcej niż obłędny seks...
 
 PREMIERA  27 lipca



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

23 komentarze:

  1. Może się upoję lekturą, kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Zapowiada się gorąca lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętni bym się z nią zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaka okładka. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje patronatu :) Ksiązka w moim klimacie, być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje patronatu!! Tak mnie zainteresował opis, że aż muszę się wziąć za 2 pierwsze części :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę z tym samolotem mi się wydaje banalne, ale czuję, że mogłaby mi się spodobać całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znawczyni win? Mamy z bohaterka jednak coś wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też - to samo co wszyscy. Gratuluję.
    Przy okazji - zaglądaj do mnie czasem. :)
    A książka? - okładka intryguje, tytuł jeszcze bardziej. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Tę pozycję raczej polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie będzie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna okładka1 Zapowiada się kusząco...

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładka świetna. Ciekawa jestem tej książki i gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okładka rzuca się w oczy! Gratuluję patronatu i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...