"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 16 lipca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Przesyłka'' Sebastian Fitzek - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Przesyłka'' Sebastiana Fitzeka.


Doktor Emma Stein, znana psychiatra i szczęśliwa mężatka, została zgwałcona przez „Fryzjera” – seryjnego mordercę, który – zanim zabije – goli kobietom głowy. Tyle że Emma przeżyła... Ona jedna...

Nie widziała twarzy swojego oprawcy, ale rozpoznaje go w każdym mężczyźnie. Nie pamięta, co naprawdę stało się tamtej nocy w hotelu, w którym nie ma pokoju, jaki opisała. Boi się. Odizolowała się od ludzi. Nie wychodzi z domu.
Aż do dnia, gdy przyjmuje przesyłkę... Zaadresowaną do sąsiada, którego nie zna i którego nigdy nie spotkała, choć mieszka na tej samej ulicy od lat...

  PREMIERA  18 lipca



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

21 komentarzy:

  1. Gratuluje patronatu :). Książkę z chęcią przeczytam, bo polubiłam autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Autor jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawa lektura. Fabuła jest bardzo w moim guście więc czekam na recenzję i konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zaczęłam czytać thrillery, kryminały i jestem zaciekawiona tym tytułem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka to strzał w dziesiątkę! Mam nadzieję, że z treścią będzie podobnie! Zainteresowanie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu! Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię książki tego pana, mam już wiele przeczytanych na kącie więc pewnie i tą nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytam na pewno, bo bardzo lubię książki tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i czekam na recenzję, bo brzmi dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu :) Zarówno opis książki jak i okładka są bardzo intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję. Bardzo lubię tego autora, dlatego skuszę się też na tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak wyjątkowego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję, tytuł wydaje się szalenie wciągający :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta okładka. Książka też kusząca, a więc gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...