"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Premiera ''Przypadki Callie i Kaydena' + konkurs!

 Dla przypomnienia informuję, że dziś jest premiera książki  ''Przypadki Callie i Kaydena'' J. Sorensen.

Recenzja: klik

W związku z tym mam dla Was konkurs, w którym można wygrać tę oto cudowną książkę.

Konkurs został ogłoszony na łamach Fan Page mojego bloga.

Szczegóły: kliknij TUTAJ

Ci, którzy w ogóle nie mają konta na Facebooku, nie martwcie się - na dniach ogłoszę konkurs z tą książką także na blogu :)

Pozdrawiam!!!

23 komentarze:

  1. Bardzo chętnie poczekam na konkurs tu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłam udział i liczę na odrobinę szczęścia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O chciałabym zdobyć tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się wziąć udział w konkursie i zdobyć tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie "zwiedziłam" stron facebookowych blogerów, ale zajrzę i poczytam o Twoim konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam właśnie na swój egzemplarz książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wydaje się być super i bardzo by chciała ją mieć na swojej półce, ale weny by napisać komentarz jakoś brak :(
    Może jutro coś wymyślę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje zdolności wymyślania ciekawych odpowiedzi są tak nikłe, że sobie daruję ;) Ale powodzenia życzę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tym razem podziękuję - musze nadrobić zaległości :-) Wszystkim życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja czekam na konkurs na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...