Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 27 czerwca 2015

Wyniki konkursu ''Kochając pana Danielsa''

 Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, w którym do wygrania była książka ''Kochając pana Danielsa'' Brittainy C. Cherry.

Wybór zwycięzcy był szalenie trudny, ponieważ wszystkie Wasze wiersze są wspaniałe. Dlatego musiałam poradzić się osób trzecich.
 
Po burzliwych naradach postanowiłam nagrodzić:

Szarak i Oblicza Rozy

Gratuluję!

autor: Szarak


Oblicza Rozy

33 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej, jak najbardziej zasłużonej.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;) Super odpowiedzi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję! Już się cieszę na wakacyjne czytanie :)
    Mail z danymi wysłałam na mail podany w zakładce "kontakt".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cyrysiu, bardzo dziękuję za nagrodę. Moja dziewczyna będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę ci na słowo, że będzie zachwycona, bo TAKI prezent to cenna rzecz :)

      Usuń
  5. Ogromne gratulacje! Wspaniałe prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, wspaniałe prace :)
    To może tak jeszcze jedna szansa na pana Danielsa? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niestety nie będzie konkursu z panem Danielsem, ale w planach jest wiele innych, na które już teraz serdecznie zapraszam.

      Usuń
  7. Gratuluję :-). Ech a taką miałam nadzieję :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasłużone nagrody! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow Cyrysiu, ile u Ciebie konkursów! Jeden goni drugi, może wezmę w jakimś udział :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...