Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Wyniki pasonującego konkursu

  Moi drodzy, 
nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, w którym do zdobycia była książka ''Toxic'' Rachel Van Dyken, objęta moim patronatem medialnym.

 Bardzo Wam dziękuję za tak liczy udział w konkursie. Jestem pod wielkim wrażeniem Waszej pasji/zainteresowań. Miałam niełatwy orzech do zgryzienia, bo w każdej pracy było kawałek Waszego serca. Dlatego wszystkim bez wyjątku gratuluję. Jesteście Wspaniali i Utalentowani! 

 Jednak reguły gry są nieubłagane. Tylko dwie osoby mogłam nagrodzić. Zatem postanowiłam wybrać te osoby, których talent mnie wprost zachwycił. Pierwszą  z nich jest: Olga S:

Dwiema z moich pasji są... świeczki zapachowe i rysowanie, poniżej krótka, animowana bajeczka, którą sama zrobiłam, gdzie świeczki grają pewną rolę... ;)



 
Drugą osobą jest: Małgorzata P:

  Poza książkami moją pasją są wszelakie prace hand made. Nie mam niestety na nie tyle czasu ile bym chciała, ale po ciężkim dniu staram się między innymi tak właśnie odpoczywać.Tworzę dla siebie i bliskich prace na drutach, na szydełku, igłą (haft krzyżykowy) a także biżuterię. Jeszce wiele rzeczy chciałabym wykonać, a czy mi się uda czas pokaże :). Niestety nie da się czytać i szydełkować równocześnie. 
Moje prace prezentuję na blogu: http://prace-meggie.blog.pl/      
  Jedną z prac, której wykonanie sprawiło mi wiele radości był anioł:   

zdjęcia pochodzą z bloga Małgorzaty- (klik)


Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom!                                                                      

30 komentarzy:

  1. jejku, jakie to fajne ;) mnóstwo pracy i ogromna pasja, rzeczywiście ;) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) :) :). Takie momenty to wielka motywacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Jestem pod wrażeniem prac konkursowych. :) Serdecznie gratuluję!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik i piękny anioł. Gratuluję! Zwycięstwo zasłużone ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...